"הוכמן פעל על דעת עצמו" • סרטון ההסתה ממשיך להסעיר

לאחר ששניהם פוטרו מ'רשת', מתכתשים השניים במי תלוי האשם ליצירת סרטון ההסתה. בעוד הוכמן טען כי מדובר ב'קטע ספונטני' שלא היה אמור להכנס לסרטון – מגיב עורך הסרטון בפוסט ארוך בו הוא מטיח את כל האשמה בגיא

אורי שציגובסקי
אורי שציגובסקי

אורי שצ'יגובסקי עורך הוידאו שחתום על סרטון ההסתה ופוטר מ'רשת' יחד עם גיא הוכמן. פירסם ברשת החברתית פוסט ארוך בו הוא סותר את ההנחות שעשה גיא הוכמן כשניסה הבוקר לטעון כי היה על כורחו במקום הלא נכון ובמזן הלא נכון.

לדברי אורי, הוכמן יזם את הפרובוקציה על דעת עצמו ונגד רצונו של שצ'יגובסקי – ובניגוד להנחיות.

לכל הדורשים בשלומי ויש מסתבר לא מעט כאלה, האמת ששלומי ממש לא טוב. עוברים עלי ימים מאוד קשים, שבהם שמי מושמץ ונרמס ובכנות אני מעדיף לא לדוש בעניין יותר מדי. ממש לא התכוונתי לכתוב את הפוסט הזה, אלמלא העובדה שאדם אחר התראיין ברדיו ופרסם סטטוס בפייסבוק שבו הוא מציג את עצמו כקורבן תמים שהשתמשו בפניו על מנת לעורר פרובוקציה.

כעת לקצת עובדות.
א. אני אכן יזמתי את האייטם שבו אותו אדם נכנס לבני ברק עם דגל ישראל ואני עומד לחלוטין מאחורי האייטם, מלבד הסצנה עם שבירת הדגל שצולמה ללא נוכחותי. לכל מי שיש טענות לגבי מהות האייטם עצמו וחשיבותו אני הכתובת, אציין שהדגשתי בתחילת יום הצילום שאם לא יקרה דבר אנחנו ננסה אולי לשיר את ההמנון, אבל לא שום דבר מעבר ואם לא יהיו תגובות האייטם לא יפורסם.

ב. אכן בדיוק כמו שמראים בסרטון תוך זמן קצר ספגנו איומים, קללות, הושלכה לעברנו ביצה וירקו לעברנו. בשלב מסוים אני חשתי סכנה גדולה מדי לשלום הצוות שאיתי ואמרתי לצלם בוא נקפל מצלמה ונלך לכיוון הרכבים. לאחר כמה דקות מזמן סיום האייטם, אני המשכתי להתקדם לכיוון הרכב שלי לבדי. בשלב זה ללא ידיעתי ועל אף שביקשתי שוב ושוב מאותו בחור לא "לייצר" סצנה אלא להיצמד להנחיות, בחר אותו אדם על דעת עצמו להישאר מאחור ולהורות לצלם לצלם אירוע נוסף, בדיוק כמו בסרטון האבטחה שפורסם ברשת האינטרנט ניתן לראות אותי בחולצה כחולה (ומאוד לא מחמיאה, אבל זו כבר עבירה מסוג אחר), מופיע בשניות הראשונות של הסרטון ואז חוזר אותו אדם לבדו לזירה.

ג. מלבד סרטון האבטחה שפורסם ברשת יש ברשותי ראיות נוספות ומוקלטות שמוכיחות שלא נכחתי במקום בזמן שבו צולמה סצנת שבירת הדגל.

ד. בעקבות אותו מעשה של האיש ההוא אני איבדתי את מקום עבודתי ושמי הוכפש בשלל פלטפורמות, תוך כדי שהוא מציג מצג שווא, כאילו הוא אולץ לבצע את אקט הפרובוקציה ומתעטף בטיעון שהוא קומיקאי ולא איש תקשורת ולכן לא היה מודע למשמעות האירוע. אני בניגוד אליו כן איש תקשורת ונשלחתי לאייטם הזה תוך שאני מדגיש בפניו מספר פעמים שאין עליו לביים דבר. חזרתי על הדגשה זו מהרגע שבו התחלנו לצלם ועד הרגע שנפרדתי ממנו.

לחיי ימים טובים יותר ותודה רבה על התמיכה הרבה שקיבלתי מכל כך הרבה אנשים מדהימים.

תגובה אחת
  1. זה עונשו של מי שמנסה להתגרות בחיילים בצבא ה'!!

השארת תגובה