כיצד לבחור מתנות מתאימות לילדים בגיל הגן?

רכישת מתנות שמתאימות לילדים בגיל הגן היא שילוב בין הקפדה על הדרישות הבטיחותיות והרצונות החינוכיים של הורי הילד. משום שבגיל זה הילד מוזמן לימי הולדת רבים ונאלץ להעניק מתנות רבות, כדאי לשמור על מסגרת תקציבית ולנסות להשיג יותר תמורת הכסף שלכם. אז כיצד נעבור את עונת ימי ההולדת הקרובה בשלום ואיך נמצא את המתנות האיכותיות ביותר במחירים הטובים ביותר? גלו כעת את כל הסודות של ההורים הוותיקים.

לשים לב לדרישות הבטיחותיות

על אף שהילדים עברו מזמן את גיל הינקות הם עדיין פגיעים מאוד ולכן כדאי להקפיד על האלמנט הבטיחותי לפני שרוכשים כל מתנה. עדיף להימנע ממשחקי הרכבה כדוגמת פאזלים אשר עלולים להיבלע בטעות על ידי הילד ולסכן את בריאותו. כדאי לשאול בחנויות את המוכרנים אילו משחקים מתאימים לכל גיל ולהיעזר במדבקות אשר נמצאות על מרבית המוצרים.

לשמור על תקציב מאוזן ולבצע רכישה חכמה

בכדי לשמור על תקציב מאוזן ולבצע רכישה חכמה, כדאי לערוך חיפוש קצר ברחבי האינטרנט ולמצוא מוצרים נהדרים במחירים משתלמים. באתר ניקניים תמצאו מתנות לגני ילדים במחירים שנעים בין 20-40 שקלים ותוכלו לצמצם את העלויות על ידי קנייה מרוכזת מבלי לצאת מהבית. במידה ואתם מעדיפים לרכוש מאתרים בחו"ל, כדאי לשים לב לעלות המשלוח ולזמן ההגעה של המוצר.

להקפיד על הרצונות החינוכיים של ההורים

כדאי להקפיד על הרצונות החינוכיים של ההורים ולהעדיף מתנות עם ערך מוסף. הורים רבים מתנגדים לרכישה של מותגים ולכן ספרים לקריאה או אביזרי משחק אשר מעודדים חשיבה ויצירתיות יתקבלו תמיד בברכה. כדאי לשים לב שלא מדובר אך ורק בעניין כלכלי, העברת המסר שעצם המחשבה שהוקדשה עבור הרכישה אינה נופלת מעלות המתנה היא אספקט חשוב שיש להנחיל לילדים כבר מגיל צעיר.

לחשוב על הקדשה אישית

בהמשך לסעיף הקודם וכחלק אינטגרלי מרכישת מתנה איכותית שמותאמת לכל חוגג, אל תשכחו להוסיף הקדשה אישית. במוצרים רבים כיום ניתן להוסיף את שם הילד או הילדה ולהדפיס אותם ישירות על המתנה ללא עלות נוספת. עבור מוצרים שבהם בלתי ניתן לעשות זאת, כדאי להוסיף פתק קטן ובו כמה מילים אישיות עבור החוגג או החוגגת הנרגשים.

אל תשכחו את חוברות הצביעה

חוברות הצביעה אולי נחשבות למתנות הנוסטלגיות ביותר שעוד קיימות בשוק אך יש סיבה טובה לכך שהם מחזיקות כל כך הרבה זמן ומשותפות לכל כך הרבה דורות של קטנטנים. חברות הצביעה זולות במיוחד ומעודדות את האספקטים היצירתיים שנמצאים בכל ילד וילדה בגילאי הגן. מלבד היותם מתנות חינוכיות להפליא יש להם עוד אלמנט אשר ידוע לגננות רבות בכל רחבי העולם – הן תורמות להתפתחות תקינה. בעזרת הציור ניתן לעבוד באופן קל ופשוט על המוטוריקה העדינה של כל ילד ולשפר את הקואורדינציה בצורה של משחק קליל.

השארת תגובה