כולם נקבצו ובאו לך: אירוע הוקרה ללומדי רשת הכוללים "ליבנו בתורתו"

הפנינג משפחתי נערך באשקלון ללומדי רשת הכוללים ליבנו בתורתו מחוז דרום מהסניפים: אשקלון, אופקים, אשדוד, נתיבות ובאר שבע.

כזכור רשת הכוללים הוקמה בתחילת השנה העברית והביאה עמה בשורה של ממש לבני התורה העובדים, כאשר הקונספט שלה הוא לאגד את בני התורה שעזבו את ספסל בית המדרש לטובת שוק העבודה.

האירוע שהותאם לכל המשפחה כלל בתוכו מגוון תעסוקה לילדים בדמות טרמפולינות ועמדות מזון. הנשים נהנו מארוחה משובחת, סדנת קשירת מטפחות עם המעצבת הפופלרית אביגיל לחיאני וסדנת איפור עם שמחה זילברשטיין. את עמדת המוסיקה כבש התקליטן האשדודי נדב ביטון שהנחה במקצועיות רבה את האירוע.

בחלק של הגברים התקיים מעמד סיום מסכת 'קידושין' ומי שישב בשולחן הכבוד ולא בפעם הראשונה הוא הרה"ג יצחק ברדא שליט"א שבכל הזדמנות מגיע לחזק ולדרבן את הלומדים ובני משפחותיהם.

מאחורי ההפקה הגדולה והמושקעת עמדו חבר מועצת העיר אשקלון חי דהרי, יו"ר המועצה הדתית אשקלון ר' שלמה פרוור ויו"ר המועצה הדתית אופקים ר' בנימין מלכה, כולם שילבו ידיים ויחד הביאו לתוצאה מושלמת שהשאירה חותם בליבם של לומדי הכולל, נשותיהם וילדיהם.

חבר המועצה חי דהרי הוסיף ואמר: "שמחתי לתת חסות למסיבת מימונה והוקרה ללומדי תורה שנותנים מעצמם ואחרי יום עבודה מוצאים את הזמן להגיע וללמוד כסדר, ישר כח וכן ירבו כמותם".

השארת תגובה