בן דהן מרגיע את אריאל: "בסוף נרוץ יחד – אין הבדלים בין הסיעות"

בצל ההיערכות לפריימריז ב"בית היהודי", גובר המתח בין האישים המרכיבים את המפלגה, השר ויו"ר המפלגה נפתלי בנט ויו"ר 'תקומה' השר אורי אריאל שמאשים כי בנט מתחמק באופן שיטתי ממילוי התחייבויותיו במסגרת איחוד הרשימות

נפתלי בנט ואלי בן דהן
נפתלי בנט ואלי בן דהן

בצל ההיערכות בימים אלו לקראת הפריימריז במפלגת "בית היהודי", גובר המתח בין האישים המרכיבים את המפלגה, השר ויו"ר המפלגה נפתלי בנט ויו"ר 'תקומה' השר אורי אריאל.

בשבועות האחרונים מתלונן השר אריאל על התעלמות מוחלטת של יו"ר המפלגה בנט לפניותיו באשר למימוש סעיף המיזוג עליו חתמו הצדדים עם גיבוש הסכם הריצה המשותפת לכנסת, בבחירות האחרונות.

בעוד אריאל סבור כי הגיע הזמן לאיחוד מפלגות כפי שהתחייבו הצדדים לפעול במסגרת הסכם הריצה המשותפת בבחירות, סבור נפתלי בנט כי על אריאל וחברי מפלגת 'תקומה' להעמיד גם הם את עצמם לבחירות באמצעות פריימריז בדומה לאלו המתקיימות במפלגת האם.

אלא שסגן השר אלי בן דהן (שנבחר לראשונה לכנסת כמועמד 'תקומה' ורק לפני בחירות 2015 הודיע על מעבר והתמודדות במסגרת 'הבית היהודי') משגר הערב מסר של שלום ואחדות לעברו של יו"ר מפלגתו לשעבר ומגלה כי שאלת האחרות היא ענין של זמן, "הצעתי לשר בנט נוסחה לריצה משותפת בין הבית היהודי ל'תקומה', בסוף נרוץ יחד, אין הרבה הבדל בין הסיעות מלבד הפרימרייז שקיים אצלנו בבית היהודי".

את הדברים אמר השר בן דהן בראיון ל'קול ברמה'.