חבר כנסת שסרח • היום: הקראת גזר דינו של גטאס

הסוף לפרשייה הביטחונית החמורה? היום יוקרא גזר דינו של חבר הכנסת לשעבר באסל גטאס על שורה של עבירות ביטחוניות • לפני כחודש חתם גטאס על עסקת הטיעון במסגרתו הודה בעבירות המיוחסות לו, התפטר מהכנסת וירצה שנתיים במאסר

באסל גטאס
באסל גטאס

חה"כ לשעבר, באסל גטאס (הרשימה המשותפת), שהורשע בעבירות בטוניות חמורות, הכוללות: "העברת מכתב, הכנסת והעברת ציוד קצה קט"ן, מתן אמצעים לביצוע מעשה טרור, מרמה והפרת אמונים", צפוי להתייצב בצהריים בבית המשפט השלום בבאר שבע, שם יוקרא גזר דינו.

הבוקר הודיע במפתיע סגן נשיא בית משפט השלום בבאר שבע, איתי ברסלר-גונן, כי הוא דורש מהצדדים להסביר לו מהם הכשלים הראייתיים בהוכחת כוונתו של גטאס לפגוע בביטחון המדינה. אותם הכשלים שהביאו לעסקת הטיעון המקלה של שנתיים בלבד במאסר. ברסלר-גונן הודיע, כי יאפשר לצדדים להרחיב את טיעוניהם "בהתייחס בעיקר לקשיים הראייתיים שנטענו, ביחס לכתב האישום הנוכחי ולמדיניות הענישה הנוהגת, לרבות למתחם העונש ההולם שראוי היה שייקבע אלמלא ההסדר".

כחודש לאחר שחתם על עסקת הטיעון, במסגרתו הודה בעבירות ביטחוניות וטרור שיוחסו לו לאחר שהבריח טלפונים סלולריים לאסירים, התפטר מהכנסת וירצה עונש מאסר במשך שנתיים, נראה כי הפרשייה הביטחונית החמורה עומדת להסתיים היום עם הקראת גזר דינו.

השארת תגובה