אפשר לישון בשקט: המזרנים היקרים ביותר בעולם הגיעו לישראל

חברת הולנדיה, המתמחה בהנדסת שינה קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת Vispring מותג המזרנים היוקרתי הבריטי, שהחל את דרכו בתחילת המאה הקודמת, והידוע כמותג יוקרה בריטי, היקר בתחומו בעולם • מזרן שישנים עליו מלכים ומחירו יכול להגיע לסכום של רכב יוקרתי וזאת אודות לתפירתו הידנית והייחודית שאין שני לו העשוי מחומרים איכותיים כמו משי, קשמיר, כותנה, צמר בריטי איכותי ועוד

Vispring פיתח כבר בשנת 1901 שיטת ייצור ייחודית של קפיצים ושילוב של חומרים טבעיים מובחרים והפך למזרן הנבחר של בני משפחות מלוכה, הוא זוכה להכרה רשמית של בית המלוכה הבריטי וגם של אצולת הממון העולמית.

אירוע ההשקה שנערך בשבוע שעבר עמד בסימן בריטי אותנטי, בהשתתפות שגריר בריטניה בישראל מר דיוויד קווריי ששיבח את שיתוף הפעולה בין הולנדיה ל-VISPRING וקנה את הקהל כשסיים את נאומו במספר מילות ברכה בעברית.

במהלך האירוע שהתקיים בסניף הולנדיה בדן דיזיין סנטר בבני ברק, ציין אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, כי יש כבר לקוחות ישראליים שהזמינו מזרני Vispring. לדבריו יותר ויותר לקוחות מבינים את חשיבות השינה על מזרן איכותי, לחיים תקינים ובריאים לאורכו של יום ומוכנים להשקיע במזרן טוב, עליו ישנים כ- 1/3 משעות היממה, יותר מאשר במכונית למשל.

Vispring ידוע כמותג המזרונים היוקרתי בעולם. מדובר במזרנים הנתפרים בתפירה אישי ולפי מידה. עם רכישתם ניתנת עליהם אחריות לכל החיים, מה שהופך אותם ברבות השנים לנכס משפחתי, כזה שעובר בירושה מדור לדור. בהתחשב בעובדה שעלות מזרן יכולה להגיע ל-60,000 פאונד – אין פלא בכך.

חברת הולנדיה קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצה של מותג המזרנים היוקרתי הבריטי – VISPRING. המזרנים שנתפרים בתפירה אישית ולפי מידה מוצעים כעת גם לקהל הישראלי שוחר נוחות, פינוק ומותגי פרמיום. לדברי אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה: כחברה המתמחה בייצור, יבוא ושיווק מוצרי פרמיום בתחום חדר השינה, זיהינו בישראל קהל לקוחות שתר אחר פתרונות לשינה איכותית, כמו זו של Vispring, המשלבת איכות מקסימלית ויוקרה שאין שניים לה בשינה. לקוחות ותיקים שלנו כבר ביצעו הזמנות של מזרנים בתפירה אישית".

שגריר בריטניה בישראל מברך את אבי ברססט מהולנדיה לרגל קבלת הזיכיון לשיווק מזרני היוקרה ויספרינג

חברת Vispring הייתה הראשונה לפתח את קפיצי המיטה העטופים בכיס בד כבר בשנת ב- 1901. וכבר בעשור שלאחר מכן הפכה לשם נרדף לנוחות ומותרות. לניסיון ולמוניטין של החברה אין מתחרים עד היום בעולם כולו.

מאז ועד היום עושים שימוש באותה פיתוח ובאותת שיטת ייצור במפעל של החברה בפלימות', אנגליה – שם עובדים על ייצור המזרנים. המזרנים נתפרים בתפירה אישית לפי מידה בעבודת יד אומנותית על ידי אומנים מומחים ועשויים מהחומרים האיכותיים ביותר בשוק: משי, קשמיר, כותנה, צמר בריטי איכותי ועוד. כל קפיץ, העשוי ממיטב החומרים העדכניים נתפר לתוך כיס מיוחד וזהו חלק מסוד הקסם שמהלך על המכורים למזרנים אלו.

Vispring חרטה על דגלה לחתור תמיד לאיכות, נוחות, ועמידות מה שהופך אותה למותג המזרונים היוקרתי בעולם. החברה מעניקה ללקוחותיה אחריות לכל החיים על המזרן. המזרנים של Vispring הפכו ברבות השנים לנכס משפחתי , כזה שעובר בירושה מדור לדור. בהתחשב בעובדה שעלות מזרן יכולה להגיע ל-60,000 פאונד – אין פלא בכך.

בתור הזהב של אניות הפאר שחצו אוקיינוסים, מיטות Vispring הוצבו בחדרי המחלקה הראשונה, בבכלי השיט האגדיים כמו חדרה של ה- Queen Mary וה- Titanic. מלונות היוקרה כמו ה-Savoy וה- Park Lane התגאו במיטות הפאר בחדריהם, שנשאו כמובן את חותמת היוקרה של החברה.

שיטת ייצור שאין שניה לה
הקפיצים של Vispring מיוצרים במומחיות מפלדת וונדיום משובחת ובהתאם לכך מציגים חוזק וגמישות שאין להם מתחרים. הם נעטפים בכיסי בד עשויים מכותנה משובחת ומוצמדים זה לצד זה בעיצוב דמוי כוורת. הם מאפשרים למזרן להתאים עצמו לגוף, תוך שהם מעניקים תמיכה מתמדת ללא לחץ מיותר. במרכזו של כל אחד ממזרני Vispring טמונה שכבה כפולה או משולשת של קפיצים: מבנים רב-שכבתיים אלו מעניקים מענה מושלם ותמיכה אולטימטיבית לגוף.
לחברה 9 סוגי חוטים, סיבים טיבעיים שונים ו -58 סוגי קפיצים בלעדיים מהם ניתן לבחור לייצור המזרן בהתאמה מושלמת לגוף, בתפירה אישית ולפי מידה. מזרנים מושלמים עבורך ועבור השותף שלך. המיטות של Vispring מרופדות בחומרי המילוי הטבעיים והטובים ביותר. הללו נבחרו ושולבו ביניהם לנוחות ולתמיכה אולטימטיביות.

אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה בהשקת ויספרינג מותג המזרנים היוקרתי הבריטי

 

תגובה אחת
  1. מעניין אם יש להם מזרנים לא חומרים מסרטנים מעכבי בעירה, כי בבריטניה ואירלנד יש חובה להכניס חומרים מעכבי בעירה, לפי חוק.

השארת תגובה