שרה נתניהו דורשת מעיריית ירושלים: לא לחשוף נתונים על אופי עבודתה כפסיכולוגית ילדים

רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו דורשת מבית המשפט לאסור על עיריית ירושלים לחשוף פרטים על עבודתה כפסיכולוגית ילדים מטעם העירייה – זאת לבקשת העיתונאי בן כספית

בן כספית
בן כספית

רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו מבקשת מבית המשפט לעניינים מינהליים, לאסור על עיריית ירושלים לחשוף פרטים הנוגעים לאופי עבודתה כפסיכולוגית בשרות עיריית ירושלים וכן פרטים הנוגעים לכל דבר הקשור לתחום עבודתה.

פנייתה של הגב' נתניהו באה לאחר שהעיתונאי בן כספית פנה לעיריית ירושלים ודרש לקבל פרטים אודות עבודתה של הגב' נתניהו ובהם מועד תחילת עבודתה, שמות המוסדות בהם היא מועסקת וכן פירוט שעות הנוכחות ועוד.

במכתבה מאשימה הגב' נתניהו, כי "מסירת המידע המבוקש מהווה פגיעה בפרטיותה וכי פרסום המידע המבוקש עשוי לשרת במקרה הטוב את הרצון להלך רכיל, ובמקרה הפחות טוב לשמש כחומר גלם לכתבותיו הפוגעניות של העותר כנגד המשיבה. אין בו כדי לתרום דבר למידע לו זקוק הציבור או לתועלתו, כמו גם כל עניין ציבורי".

עוד מאשימה נתניהו, כי בן כספית, "הכמין מעיני בית המשפט הנכבד את היריבות האישית בינו לבינה ואת הנימוקים האמיתיים להגשת העתירה".

"כספית, לא הצביע על כל אינטרס אמיתי בקבלת המידע המבוקש, לבד מכוונתו להמשיך לפגוע בעותרת, כפי שהוא נוהג לעשות במשך שנים רבות, במסגרת עבודתו העיתונאית".

את דבריה מסיימת נתניהו בכך, ש"הזכות לפרטיות מוענקת לכל אדם, לרבות לאנשי ציבור ולבעלי תפקידים רמי דרג, אשר מידת חשיפתם לעיני הציבור, מטבע הדברים, רבה מזו של האדם 'הרגיל'".

השארת תגובה