יחימוביץ' השיקה את הקמפיין לראשות ההסתדרות "מנהיגה שנלחמת בשבילך"

פתקים שלי יחימוביץ'
פתקים שלי יחימוביץ'

שלי יחימוביץ' השיקה הבוקר באופן רשמי בעמוד הפייסבוק שלה  את קמפיין הבחירות להסתדרות. סיסמת הבחירות של יחימוביץ' : "מנהיגה שנלחמת בשבילך".

בימים הקרובים יוצבו ברחבי הארץ ובמקומות העבודה שלטים ראשונים של מערכת הבחירות.

בשבועות האחרונים התמיכה ביחימוביץ' חוצה וועדים ומגזרים. גם בסקרים וגם בשטח יחימוביץ' מובילה זאת למרות מסכת האיומים והלחצים המופעלים כלפי כל מי שבחרו להתייצב בגלוי לצידה.

מנהל מטה הבחירות של יחימוביץ', יאיא פינק מסר: " שלי יחימוביץ' תוביל הסתדרות שנלחמת בשביל העובדים, שעובדת בשבילם. העובדים היום נמצאים במצוקה, והמצוקה הזו, כפי שהיא באה לידי ביטוי בשטח, נובעת בעיקר מכך שהעובדים מרגישים מופקרים לגחמות המעסיקים והממשלה מבלי שיש הסתדרות שנמצאת שם בשבילם. והם צודקים! ב23/5 העובדים יבחרו במנהיגות אחרת שמתחייבת להילחם ולעבוד בשבילם, ולא עוסקת בפוטואופים ובשמירה על הכיסא של יו"ר ההסתדרות"

ממטה הבחירות של יחימוביץ' מסרו עוד שאחת המטרות היא להגדיל את מספר הבוחרים. "אנחנו פועלים כדי שעובדים רבים שלא הצביעו עד היום בבחירות להסתדרות, יגיעו להצביע. רבים מבינים שיש תקווה ושיחימוביץ' מביאה איתה בדיוק את מה שהיה חסר להסתדרות בשנים האחרונות, ואנחנו מסבירים להם שלשם כך צריך להגיע לקלפי

האותיות בפתקי ההצבעה למפלגת "הבית החברתי" הן : שלי

יחימוביץ' מפעילה בעצמה עמוד פייסבוק מהפופולאריים בישראל, ובקמפיין מתכוונים לעשות שימוש בעוצמות שלה במדיות השונות. היא החליפה כעת את הקאבר בעמוד,  וקראה לציבור לבוא ולהתנדב ביום הבחירות. בין היתר היא כותבת:

"הי זאת שלי, ב 23 במאי אבקש מיותר מחצי מליון מכם, שתתנו לי את הזכות להילחם בשבילכם. וכבר כעת אבקש מכולכם (לא רק חברי הסתדרות!)  לבוא ולסייע ולהתגייס ולהתנדב כדי להיות שותפים לניצחון ולהיות משקל נגד למנגנון מפוצץ במשאבים ובכסף (הכסף שלכם)… אני מבקשת שתעניקו לי את הזכות להילחם על כך שלא תוזנחו, שלא תפקרו, שתתפרנסו בכבוד. שדמי החבר שאתם משלמים להסתדרות מידי חודש בחודשו יפסיקו לשרת שכבות שומן של עסקנים, ויוחזרו אליכם ולמענכם. שיו"רית ההסתדרות לא תהיה חברה של שר האוצר ושל ההנהלה,  אלא חברה שלכם. שלא נשלים עם המגפה של עובדי דור ב' שהופקרו לנפשם כאילו היו אנשים סוג ב'. שנשים ירוויחו שכר שווה לגברים, בלי גמגומים ותירוצים. שיהיה לכם בטחון תעסוקתי ותוכלו לתכנן את חייכם. שחוץ מלעבוד יהיה לכם גם פנאי הגיוני למשפחה. שהבית ברחוב ארלוזורוב שמשמש היום לעסקנות ולהנצחת כוח שעובר בירושה מגבר לגבר, ויהיה הבית שלכם. שתוכלו לקבל בו גב, והגנה, וסיוע משפטי, והעצמה…".

השארת תגובה