מסע הסברה לציבור החרדי: המדחנים בירושלים יוסרו בעוד מספר חודשים

פנגו מציעה לציבור הדתי והחרדי שתי אפשרויות לתשלום על חניה: אפליקציה "כשרה" או באמצעות חיוג טלפוני הזמין בכל שעות האכיפה • "מזמינים את הציבור החרדי והדתי ליצור קשר ולקבל הסברים על אפשרויות התשלום"

אפליקציית פנגו
אפליקציית פנגו

פנגו יוצאת למסע הסברה בקרב הציבור החרדי והדתי אודות אפשרויות התשלום על חניה בכחול לבן כדי לאפשר לו הסתגלות הדרגתית להסרת המדחנים מרחבי העיר ירושלים בעוד מספר חודשים. בחברה מדגישים כי המעבר מתשלום במדחנים לתשלום על חניה באמצעים דיגיטליים חוסך וחסך עד היום כסף רב ל-1.7 מיליון ממשתמשי החברה בשל העובדה שהמשתמשים משלמים רק על זמן החניה בפועל. נדבך נוסף בחיסכון נוגע לאפשרות להאריך את זמן החניה באמצעות הנייד ולהימנע מדוחות, דבר שלא אפשרי ללא הגעה פיזית לרכב בשעה שמשלמים על מדחן.

כחלק ממסע ההסברה ועבור מי שאינם מחזיקים בטלפון חכם מזמינה פנגו כבר היום את הציבור החרדי ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של החברה הזמין בטלפון 4500* מכל טלפון נייד ולהצטרף חינם לשירות. לחילופין, לקוחות חדשים המעוניינים להשתמש בשירותי פנגו יכולים להירשם גם באתר האינטרנט של החברה בכתובת Pango.co.il.

פנגו, מיום הקמתה, דאגה תמיד להנגיש את המגוון הרחב של השירותים שהיא מציעה לכל הקהלים ולכן מציעה כיום שירותי הסברה לקהל החרדי והדתי כדי לסייע לו להתרגל מעתה לאפשרויות התשלום היחידות על חניה שיהיו קיימות בעוד מספר חודשים בירושלים.

שני שירותים נוספים שמציעה אפליקציית פנגו וחיוניים מאוד הם תזכורת לסיום זמן החניה כדי שלא ישלמו לאחר סיום החניה. כמו כן, שירות נוסף שמסייע לנהגים נקרא "זזתי-סיום חניה אוטומטי" המזהה תזוזה של הרכב ממקום הפעלת החניה באפליקציה ומסיים אותה אוטומטית. כמו כן, מספקת פנגו פיצ'רים חינמיים לנהג ששווים לו בחיסכון כספי ובזמן כמו צייד החניה שמנווט את הנהג ישירות אל מקום חניה פנוי בקרבת יעד הנסיעה. פיצ'ר חינמי נוסף שמציעה פנגו הוא חייגן המשטרה המאפשר במצבים הדורשים התערבות משטרתית לחייג למוקד 100 שמקבל בעת החיוג את המיקום המדויק של המתקשר.

מסע ההסברה של פנגו בקרב הציבור החרדי ילווה בקמפיין פרסומי בכלי התקשורת שפונים אל הציבור הדתי והחרדי וכן יגובה בהסברים של הנציגים במוקד השירות של פנגו בטלפון 4500*. מסע ההסברה מיועד לקהלים שלא עשו עד היום שימוש באפליקציה או בחיוג הטלפוני. במסגרת ההסברה, מספקת החברה הדרכה אודות אפשרויות תשלום על חניה באמצעים דיגיטליים וכן על אופן השימוש באפליקציית פנגו ובשירותים הנוספים שהיא מציעה כמו שירותי חילוץ, תיקון פנצ'רים, תשלום על נסיעה בנתיב המהיר לתל אביב וכן שירות לאיתור חניות פניות בקרבת יעד הנסיעה העונה לשם "צייד החניה".

האפליקציה הרשמית של חברת פנגו הזמינה להורדה חינם באפסטור (למשתמשי אייפון) ובגוגל פליי (למשתמשי אנדרואיד) הינה אפליקציה כשרה בכל החברות שנותנות היום מענה לנושא והיא ניתנת לשימוש גם בקרב הציבור הדתי והחרדי שעושה שימוש בטלפון חכם.

השארת תגובה