מוזס: "לא פוסל לשבת עם לפיד; החרדים שהפגינו בירושלים – פרחחים"

חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס תוקף את אנשי הפלג הירושלמי והעדה החרדית שהפגינו אמש בירושלים, "הם פרחחים, לא נשמעים למועצת גדולי התורה" – עוד אמר מוזס: "לא פוסל ישיבה עם יאיר לפיד"

מוזס
מוזס

יושב-ראש סיעת 'יהדות התורה' בכנסת, חבר-הכנסת מנחם-אליעזר מוזס, תקף הבוקר את הפגנת הפלג הירושלמי והעדה החרדית, אמש בירושלים.

בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5 הוא הביע שאט נפש מהכרזות שנישאו שם, בהן נכתב בין היתר "עברנו את היטלר והאינקווזיציה, נעבור גם אתכם: "אוי, אל תחזור על זה (על הכרזות שם), אני לא מסוגל לשמוע את זה, כמו שאני לא מסוגל לראות את הפחים ששורפים על 2-3 בלילה".

לדברי מוזס, "החרדי הסטנדרטי, המיינסטרים החרדי, שומע לקול מועצות גדולי התורה, זה מה שמחייב אותם. הם לא מצביעים ג', לא הצביעו הפעם בשבילנו. יש כמובן אם אתה רואה בתמונות, אתה רואה לצערי הרב פרחחים צעירים שהולכים ומשתלחים בכל מה שבא ליד. להרוס ולשרוף זו לא דרכנו".

על ישיבה עם לפיד אמר מוזס: "לא, אני לא פוסל. בפוליטיקה לא פוסלים אף אחד. בפוליטיקה צריכים לשבת ולדון מה הם התוכניות שלי ומה הם קווי היסוד. האם יכולים להיכנס לקווי היסוד האלה או לא. מבחינתי, אין פסילה אישית. יש פסילה של קווי היסוד".

השארת תגובה