התלמידות של לוסטיג – המרכז האקדמי לב בצמרת דירוג ציוני בחינת מועצת רואי חשבון

בימים אלה התפרסמו ציוני הנבחנים בבחינה הסופית בחשבונאות פיננסית מתקדמת של מועצת רואי החשבון למועד חורף תשע"ז. בצמרת דירוג אחוזי ההצלחה של המוסדות, נמצאות התלמידות של לוסטיג, השלוחה החרדית לבנות של המרכז האקדמי לב הפועלת ברמת גן.

לכידה
לכידה

מבחן מועצת רו"ח בחשבונאות פיננסית מתקדמת הוא מבין שני המבחנים הסופיים להסמכת רואי חשבון, אותו נדרשים לעבור גם בעלי תואר בחשבונאות. המבחן ידוע כקשה מבין מבחני המועצה עקב ההיקף הגדול מאד של החומר התיאורטי הנדרש. לאור כך, אחוזי ההצלחה הרב שנתיים במבחן אינם גבוהים ועומדים על כ-70 אחוזים בלבד. השנה עמדו אחוזי המעבר על 76.52%.

בימים אלה כאמור, פורסמו תוצאות הנבחנים מהאוניברסיטאות והמכללות בארץ במועד חורף תשע"ז, אשר חשפו כי בצמרת הדירוג הארצי נמצאות הסטודנטיות של לוסטיג של המרכז האקדמי לב עם 93% אחוזי מעבר ומדורגות במקום השלישי בארץ.

ראש קמפוס לוסטיג, הרב צבי שרייבר: "התלמידות שלנו, בנות המגזר החרדי, ידועות ברמתן המקצועית והאישית הגבוהה והן משתלבות במשרדי רואי החשבון הגדולים והמובילים בארץ, בארגונים וחברות ציבוריות ופרטיות. בין הבוגרות שלנו ניתן למצוא לדוגמה בוגרת שנבחרה כיחידה מבין בוגרות האוניברסיטאות בארץ, להתמחות בוועדת התקציבים של האו"ם בארה"ב.

אני גאה ושמח על כך שאנו משיגים אחוזי הצלחה העולים על אחוזי ההצלחה של 'שועלי אקדמיה' ותיקים. נמשיך, בע"ה, במאמצינו לטיפוס במעלה סולם הדירוג גם בבחינות הבאות ולשימור הרמה המקצועית המיטבית אותה אנו מנחילים לסטודנטיות שלנו. אני מודה לכל חברי סגל ההוראה והסגל המנהלי שהובילו להישג מרשים זה".

השארת תגובה