סיר הסירים: אלו התכשיטים האמתיים שלך במטבח לחג הפסח

לקראת חג הפסח הבעל"ט ערכנו סקר בין עשרות נשים מה הן היו מעדיפות כמתנת אירוח משהו שישמש אותן בבית • נחשו מה היו רוב התשובות? 

אם המתארחים שלך בליל הסדר היו שואלים אותך מה היית רוצה מתנת אירוח – משהו שישמש אותך בבית, מה היית מבקשת? את השאלה הזאת שאלנו 47 נשים המארחות בחג הפסח הקרוב. התוצאות הדהימו אפילו אותנו: 32 מתוך 47 (!) נשים ביקשו סירים ומחבתות, סט צלחות או סכו"ם.

במחשבה שנייה, אין מה להידהם. כל אישה, אם תהיה כנה עם עצמה, המתנה הראשונה שהיא רוצה לבית ועוד לפסח – היא סיר ומחבת. תמיד צריך לחדש אותם במטבח, תמיד יש מה לעשות איתם ותמיד הם שימושיים. (כפי הנראה, מי שמעדיפה מפה או תמונה לקיר, רכשה לעצמה לא מזמן סט סירים או סכו"ם או שקיבלה במתנה). ולא אגב, לא מעט נשים ציינו במקביל להעדפה סירים ומחבתות – "של סולתם" וכלים "סולת-רדד". כי אם כבר את מקבלת כלי במתנה, חשוב שהוא יהיה איכותי, מוצלח, מתנקה היטב וכזה שיחזיק לאורך שנים רבות.

סיר הלל

לאורך שנים קנתה לה החברה שם טוב, והיא אחת החברות הוותיקות והמובילות של כלי מטבח בארץ. אין ספק של'סולתם רדד' אפשר לקרוא גאווה ישראלית – חברה קטנה שהפכה למעצמה של כלי מטבח, ששמה הנרדף הוא איכות ללא פשרות. כולם יודעים שסירי סולתם נשמרים לזמן רב והם שימושיים ורצויים בכל מטבח. תשאלו את סבתא שלכן, שעוד מימי קום המדינה משתמשת בסיר סולתם, שעד היום שמיש. גם הבנות של סבתא משתמשות ב'סולתם' וגם הן קנו לנדוניה של הבנות שלהם את הסירים והמחבתות מהמותג הבינלאומי, שהולך ומתחדש עם השנים. העיצובים עכשוויים ומתקדמים, ומותאמים לשינויי המטבח המודרני. רכישת סירי 'סולתם' מבטיחה שרכשתם מוצר שהוא איכותי מחברה ישראלית בעלת מורשת של למעלה מ-65 שנים.

כמו סימפוניה מוצלחת וותיקה שהולכת ומנגנת בתווים ובעיבוד עכשווי ולא נס ליחה, כמו שיר ישן וטוב שמשתבח באקורדים ובביצועים עדכניים – כך הם הסירים של סולתם שכולנו שרים להם שיר הלל. האיכות מוכיחה את עצמה בשטח. חברת 'סולתם-רדד' המייצרת את סירי סולתם מקפידה על חומרי גלם איכותיים וייצור ללא פשרות, המעניק מוצר מוגמר שהוא איכותי ונשמר לאורך שנים.

השקעה בסירי סולתם ובכלים מבית 'סולתם רדד' היא השקעה משתלמת. חלקו את מחיר הסיר או הכלי למספר השימושים שלו בימי חול, לכבוד שבת וחגים – ותקבלו מחיר אפסי כעבור כמה שנים! הם מלווים את המטבח בנאמנות יוצאת דופן.

כאמור, בנוסף לסירי 'סולתם', 'סולתם-רדד' מייצרת מחבתות, צלחות, מערכות סכו"ם, כוסות ועוד. סירי סולתם ושאר מוצרי חברת סולתם רדד מותאמים לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה, כך שבהחלט תוכלו להשתמש בהם בהנאה לאורך שנים. סירים וסולתם, כלים ו'סולתם רדד' הם דבר בלתי נפרד שהולך תמיד ביחד, כמו… סיר ומכסה. כלי שלל 'סולתם רדד' הוא כלי איכותי ומפנק, שאם כבר משקיעים בכלי – חשוב שיהיה כזה.

שרה סיר שמח

לטובת אלה שרוצות לפנק את המארחת שלהן (מגיע לה בהחלט!) או שהחליטו לקנות לעצמן מתנה יפה ושימושית לחג – נגיש את מדריך קניית הסירים השלם:

  • במדפים בולטת סדרת כלי הבישול Mineral Stone סירים לבישול ולהגשה בציפוי שיש. הסדרה היא בעלת יתרונות מובהקים ההופכים אותם למועדפים בציפויי השיש. הבשורה היא, שמחבתות שיש 'סולתם' מיוצרות מאלומיניום טהור בתהליך יציקה רב שכבתי. הן מציעות חלוקת חום שווה ויעילה לבישול מיטבי וחיסכון בזמן ובאנרגיה. סירים אלה בטוחים לשימוש וציפוי ה-Marble הוא רב שכבתי מונע הידבקות מרגיזה של מזון, שכל אישה מנסה להימנע ממנה, ונטולת חומרים בעייתיים כמו PFOA, קדמיום ועופרת.
  • סירי סוטז' גם הם כובשים בסערה את השוק. 'סולתם' מייצרת סירים ומחבתות מאלומיניום טהור בתהליך יציקה רב שכבתי. הסירים הם בעלי חלוקת חום שווה ויעילה – לבישול מיטבי וחיסכון בזמן ובאנרגיה. הם בטוחים לשימוש, כאמור, ומעלה נוספת שלהם היא שהם מסייעים לשמירה על הבריאות – מאפשרים שימוש מופחת בשמן! ואיזו אימא לא תרצה להגיש למשפחתה את הטוב ביותר? הם מתאימים לכל סוגי הכיריים: גז, חשמל, קרמי, הלוגן ואינדוקציה, וגם מתאימים לשימוש בתנור עד 180 מעלות. הידיות שלהן ארגונומיות יצוקות, המתוכננות לנוחות בשימוש ובהעברה. המכסה הוא חסין חום מזכוכית שקופה עם חריר לשחרור האדים. טבעת מתכת עבה מסביב למכסה מוסיפה למראה העכשווי, כי בסולתם לא שוכחים את העיצוב. וזה רק חלק קטן מאוד מקולקציית הסירים המדהימה המחכה לכם בחנויות.

על כל קניית סיר, תקבלו זוג ידיות סיליקון לסיר מתנה.

צבע הסיר
שימי לב, כי ל'סולתם' יש סדרה חדשה של סירים בצבעי אדום, מה שמקובל מאוד לבידול הסירים במטבח הכשר, כך ברור שהוא שייך לבשרי. גם מחבתות יש בצבעים, ואגב, סולתם רדד גם מגישה סכינים בצבעים שונים. חידוש מיוחד במינו הוא הצבעים שנכנסו לסדרות החדשות – ידיות בירוק, באדום ובשחור, הן מקלות על הסימון של בשרי, חלבי ופרווה.

לא על הסיר לבדו

למי שרוצה במתנה – מציעה 'סולתם רדד' לקראת חג האביב סדרת כלי בית איכותיים, יפהפיים ומרהיבים, שלא תסכימי להשאיר על המדף בחנות. קולקציה הראויה לחג של בני מלכים, הכוללת
ליין של כלי הגשה מפורצלן, לליל הסדר ולהשלמת העיצוב – סכו"ם בצבעים שחור וזהב – שלא תרצו להפסיק לאכול ממנו.
אז בואו ונעצור כאן, למרות שסקרנו רק חלק קטן ממדף אחד בחנויות 'סולתם רדד'. את היתר תוכלו לראות ולהתפעל בעצמכם, בחנויות המובחרות.

נ.ב. חשוב מאד
דיברנו על סירים ומה עם החלק הכי מחמם לב במטבח? האפייה.
בסולתם תמצאו גאג'טים למטבח ולאפייה, זה הזמן לפנק את החמות, הגיסה, החברה ואפילו את הבנים בבית עם רמז שקוף שייגשו למטבח ויתחילו לאפות עוגות לפסח.

השארת תגובה