כחלון מבטיח: "מחירי הדירות יירדו"; על סגנו החרדי: "הוא קוסם"

שר האוצר משה כחלון מבטיח הערב כי מחירי הדירות ימשיכו לרדת, עוד אמר כחלון כי לא יסבול ראשי ערים שמפלים חרדים

כחלון ונתניהו
כחלון ונתניהו

נחירי הדיור שירדו באחוז מזערי, מפרגן לסגנו החרדי, ועל יחסיו עם הסיעות החרדיות: שר האוצר משה כחלון אומר הערב בראיון לרדיו 'קול חי', "אני מתחייב שמחירי הדירות בישראל ירדו". לדבריו, "ברגע שיש היצע ומחיר הקרקע אפס – התוצאה תהיה ירידה במחיר הדירות".

על ראשי הערים שלא ממש חפצים בתושבים חרדים אמר השר כחלון, כי "הציבור החרדי הוא חלק מהחברה בישראל, אני לא אמנה את שמות ראשי הערים שמפלים חרדים, לא מקובל עליי אמירה של ראש עיר: 'אצלי לא יהיו חרדים'".

שר האוצר התייחס אף לעסקת הענק של מובילאיי, לדבריו "עסקת מובילאיי תביא עוד תקציבי רווחה, חינוך, בריאות. אין קשר בין העסקה לבין ההודעה שלי על הורדת המיסים. ראש הממשלה אולי לוקח קרדיט אבל זו זכותו. הוא ראש הממשלה".

כחלון התייחס בראיון ליחסיו עם ברי הכנסת החרדים, "אני ביחסים מעולים עם הפוליטיקאים החרדיים, ליצמן ודרעי", אמר כחלון. הוא הוסיף ופירגן לסגנו החרדי "איציק כהן סגני הוא קוסם, כל בעיה שקיימת הוא יודע לפתור". עוד אמר כחלון כי "יש חילוקי דעות לפעמים, זו הכנסת. היא נועדה כדי להציף מחלוקות ולמצוא פתרונות".

כחלון חתם את הראיון ואמר כי לגבי דרישת השר ליצמן לביטוח סיעודי, "ההבטחה בהסכם הקואליציוני היא שיוקם צוות שיגבש את החוק. הצוות הזה התיישב לראשונה באיחור רב רק לפני כחודש".

השארת תגובה