בית המשפט הצבאי גזר שני מאסרי עולם על אחד מרוצחי הרב מיכי מרק הי"ד

בית המשפט הצבאי ביהודה, גזר עונש של שני מאסרי עולם מצטברים ותשלום פיצויים בסך 250,000 ש"ח, על המחבל מוחמד אלעמאירה, שביצע את פיגוע הירי בו נרצח הרב מיכאל (מיכי) מרק הי"ד

מיכי מרק
מיכי מרק

בית המשפט הצבאי ביהודה, גזר עונש של שני מאסרי עולם מצטברים ותשלום פיצויים בסך 250,000 ש"ח, על המחבל מוחמד אלעמאירה, שביצע את פיגוע הירי בו נרצח הרב מיכאל (מיכי) מרק הי"ד ונפצעו אשתו ושני ילדיו הקטנים שנסעו עמו ברכב, ב-1 ביולי 2016.

אלעמאירה, אשר נהג ברכב ובאמצעותו בוצע הפיגוע, הורשע ברציחתו של הרב מרק ז"ל ובניסיון לרצוח את בני המשפחה שנסעו עמו ברכב ונפצעו. בנוסף הוא הורשע גם בניסיון לרצוח אחרים, בגין כך שבשבועות שקדמו לפיגוע יצא שלוש פעמים עם שותפו לבצע פיגועים, אולם הדבר לא עלה בידיהם.

שותפו של אלעמאירה בביצוע הפיגוע, מוחמד פקייה, נהרג ב-26 ביולי 2016, לאחר שכוחות צה"ל הגיעו לביתו על מנת לעצור אותו והוא התבצר במקום וביצע ירי לעברם. אלעמאירה נעצר ב-14 ביולי 2016 והורשע ב-4 בינואר 2017 עפ״י הודאתו.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער משפחתו של הרב מרק ז"ל וימשיך להגן על ביטחון אזרחי המדינה ולמצות את הדין במלוא החומרה עם פעילי הטרור".

 

השארת תגובה