הילדים חולי הסרטן חגגו במסיבת פורים בכנסת עם הח"כים

IMG_1721
IMG_1721

מסיבת פורים ייחודית נערכה במשכן הכנסת ל- 50 ילדים חולי סרטן, ביוזמת חבר וועדת הרווחה והבריאות בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי ויו"ר השדולה למען ילדים חולי סרטן בכנסת ח"כ איציק שמולי בשיתוף ארגון 'לב מלכה' שבהנהלת הרב אהרן אברמן.

עשרות הילדים הגיעו למשכן הכנסת וערכו סיור מרתק  בהדרכת אגף המבקרים. לאחר מכן הגיעו לחדר ישיבות רחב ידיים שהוקצה לטובת מסיבת פורים, בה כיבדו את האירוע בהשתתפותם החכ"ים: מיכאל מלכיאלי (ש"ס), איציק שמולי ועמיר פרץ (המחנה הציוני)  יעקב אשר (יהדות התורה) ומירב בן ארי (כולנו).

חבר וועדת הרווחה והבריאות בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי פתח את מסיבת הפורים בדברי ברכה לחברי הכנסת אשר הקדישו מזמנם החשוב והגיעו להשתתף במסיבת הפורים  בכדי לעלות חיוך על פני הילדים החולים ולתמוך בהתמודדות הקשה שלהם עם המחלה.

יו"ר השדולה למען ילדים חולי סרטן בכנסת ח"כ איציק שמולי בירך את הילדים שהגיעו למסיבת פורים בכנסת, ודיבר איתם על נקודה חינוכית חשובה מאוד. "אסור לשכוח את ההורים שהם מסייעים לכם ויש להם התמודדות לא קטנה ממכם. אני מאחל לכם בהצלחה. אנחנו תמיד בשבילכם ולמענכם".

ח"כ עמיר פרץ סיפר לנוכחים שאת הפעילות הענפה של ארגון 'לב מלכה', הוא מכיר לא מהיום. עוד בימי כשר הביטחון לפני כעשר שנים אירחתי את ילדי הארגון בלשכתי במשרד הביטחון להדלקת נרות חנוכה. "אני מצדיע על הפעילות שלכם ואשמח לסייע בכל דבר ועניין", אמר ח"כ עמיר פרץ ליו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן אברמן.

יו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן לייב אברמן הודה לחברי הכנסת שטרחו והגיעו לשמוח עם הילדים החולים המתמודדים מידי יום ביומו עם המחלה הקשה. לאחר מכן, הקריא את תעודות הוקרה שניתנה לחברי הכנסת מיכאל מלכיאלי ואיציק שמולי על היוזמה הברוכה לערוך מסיבת פורים בכנסת, ובה נכתב: "תעודת הוקרה מוענקת על עמידתכם לימין חולי הסרטן בישראל וארגון 'לב מלכה' בפרט. תודה מעומק הלב על שהחזרתם להם את הצבע ללחיים ואת החשק לחיות ולהמשיך להילחם".

השארת תגובה