כך תערך מגבית פורים ב'אורחות תורה': "לא לאסוף כליסטים מזויין"

בישיבת 'ארחות תורה' בב"ב, ישיבתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, יצאו השנה לראשונה למגבית פורים מיוחדת ושונה. ייערכו שיחות מקדימות לבתי התורמים, בעקבות הוראת ראש הישיבה: "לא לאסוף כסף כליסטים מזויין"

ארחות
ארחות

עקב חולשתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, תלמידיו בישיבת 'ארחות תורה' בב"ב מעלים הילוך השנה במגבית פורים לטובת קרן החתנים של הישיבה, אך בהוראת ראש הישיבה שאמר לבני הישיבה "לא לאסוף כסף כ'ליסטים מזויין'", ייערכו שיחות טלפון מקדימות קודם הפורים לבתי הורי הבוגרים וידידי הישיבה, כדי לדעת מי מעונין לתרום. ואליו יגיעו ביום הפורים בצורה מכובדת כיאה וכראוי לבני לגיונו של מלך, בקבוצות של שני בחורים בלבד שיאספו את התרומות.

מנהלי הת"ת אומרים ל'כל הזמן': "המגבית תוקדש להתחזקותו השלמה של ראש הישיבה, ובעז"ה ייצאו בני הישיבה לאסוף רק באופן רציני ולא באופן של שכרות והוללות, והחיזוק שבדבר יהיה לחיזוק בריאותו".

כידוע מזה שנים רבות, 'ארחות תורה' היא החלוצה הראשונה לקיים סדר לימוד בישיבה בליל פורים עד שעות הבוקר, סדר שיישמר גם השנה כאשר בעיצומו של הסדר יערך שיעור כללי על המסכת הנלמדת.

בעבר בשנותיה הראשונות של הישיבה, היה מגיע בעיצומו של הסדר ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן למסור שיעור ודברים בעניינו של יום, ולאחר מכן היו מלווים אותו מאות בני הישיבה לביתו תוך שירה וריקודים לכבודה של תורה.

תגובה אחת
  1. סוף סוף.

השארת תגובה