"שומר הראש של נתניהו": שלטי מחאה נגד מנדלבליט נתלו ברחבי בגוש דן

שלטי ענק נתלו ברחבי תל אביב, הקוראים ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להתפטר, במודעות מכנים אותו "שומר הראש של נתניהו"

מנדלבליט ונתניהו (עמוס בן גרשום לעמ)
מנדלבליט ונתניהו (עמוס בן גרשום לעמ)

שלטי מחאה הקוראים ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להתפטר מעיסוקיו בפרשת נתניהו, נתלו היום ברחבי גוש דן.

על השלטים עליהם מתנוססת תמונתם של ראש הממשלה ושל היועץ המשפטי נכתב בענק: "שומר הראש של נתניהו", באותיות קטנות יותר נכתבו הדברים הבאים, "היועץ המשפטי לממשלה לא יכול להחליט אם יוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו – מנדלבליט, תשעה את עצמך".

הקצף על היועץ המשפטי מצד גורמים בשמאל, והטענה כי הוא איננו יכול להתנהל באובייקטיביות בפרשות ראש הממשלה, נובעים מהעובדה כי עד למינויו לתפקיד היועץ, שימש מנדלבליט בתפקיד מזכיר הממשלה. כאשר מתוקף תפקידו זה, היה כפוף מנדלבליט לראש הממשלה נתניהו, נגדו הוא נאלץ לנהל כרגע מספר חקירות במקביל.

עו"ד אלדד יניב שעתר לבג"ץ בדרישה להודות למנדלבליט לפסול עצמו מניהול חקירותיו של רה"מ, אמר היום כי הוא מכחיש כל קשר לקמפיין, אך הביע הערכה למי שעומדים מאחוריו.

"שלטי החוצות נגד מנדלבליט, הם אמת בפרסום, כבוד לישראלים פטריוטים שממשיכים להיאבק לתיקון ישראל האהובה שלנו ולא מוותרים".

5 תגובות
  1. שונאי רה״מ רוצים בכח בכח להאשים אותו ושייפתח לו תיק פלילי. הם ממש יוצאים מהכלים מחשש שנתניהו יצא זכאי. רוצים לטפול עליו אישומים בכח. מוכנים להתאבד לשם כך. אנשים הזויים מופרעים. תכניסו לכם לראש, נתניהו חף מפשע!

  2. אלה שונאי ישראל ומתים שראש הממשלה יצא חייב.לא יעזור להם כלום כי אין כלום.

  3. תתחילו לראות בכל אלה שמוחים בצמתים בכל רחבי המדינה אזרחים פטריוטים אוהבי המדינה . החלוקה של אלה לשמאל וימין היא מגמתית ומעוותת את המרקם הא- פוליטי של המחאה . יש בין המוחים ימניים רבים , אנשי מרכז וגם אנשי שמאל. אך לא זהותם הפוליטית מעניינת כי כולם ביחד בתנועת המחאה דורשים את התפטרותו של נתניהו ולא את החלפת שלטון הימין .
    המניע שלהם זה לא שנאת נתניהו אלא אהבת המדינה והדאגה לקיומה כמדינה יהודית ודמוקרטית ולהחזרת ערכיה הישנים שנכחדים תחת משילותו הכושלת של נתניהו .

  4. "הקצף על מנדלבליט מיצד גורמים בשמאל" מה ניסגר איתכם צריך להיות שמאל בישביל לירצות מינהל תקין חוץ מיזה מימתי נתניהו זה ימין אף אחד כבר לא קונה את זה די ליצבוע הכל בשמאל ימין בושה

  5. אם הוא זכאי שיעמוד לדין ולא יתחבא אחרי מנדלבליט

השארת תגובה