עולם שלם של צבע, יופי, סטייל ונוחות מקסימאלית

שמחת חיים נוטפת שיק בריהוט המשלים, באקססוריז לעריכת שולחן ובארונות הבית • היכן תמצאו את המוצרים שיכניסו לכם צבע לבית ויעשו לכם הרבה אור והרגשה נעימה וטובה? • וגם, פינות ישיבה בהתאמה אישית לפי הצורך והרצון שלכם, חיפוי בד לקירות ועוד הפתעות • פסח צבעוני, כשר ושמח

Sitka | צילום: אלעד גונן
Sitka | צילום: אלעד גונן

בחג הפסח אנחנו מתחברים ל"יציאת מצריים" ויש כאלו שנוהגים לערוך את שולחן החג בישיבה נמוכה. ליל הסדר וקריאת ההגדה נעשים בישיבה במערכות ישיבה נמוכות, כריות, הדומים ושטיחים צבעוניים.

למי מכם שמעוניין לאמץ עיצוב זה בביתו לחג הפסח ולכל השנה, מותג העיצוב SITKA מציג מגוון פינות הישיבה והדומים צבעוניים ברוח העיצוב האוריינטלי. ספות הישיבה הופכות לפינות רביצה באמצעות פתיחה פשוטה וקלה ויוצרת אוירה נינוחה ומהנה לכל המשפחה. עונת האביב וחג הפסח הינה הזדמנות מצויינת להתחדש במרבצי הישיבה המתאימים לבית ולחללי חוץ ומכניסים צבעוניות והמון שמחה לכל חלל. להשלמת המראה והאוירה, מציג המותג "קרן דניס" אקססוריז מעוצבים לעריכת שולחן חג באווירה אוריינטלית בהם: שטיחים, פלייסמנטים וראנרים. הקולקציה עושה שימוש באלמנטים של משרבייה לצד שילוב צבעים עזים או בהירים במראה אתני- מזרח תיכוני. מותג הארונות "ריביירה" מציג אף הוא קולקציית ארונות מרהיבה תוך שימוש יפיפה באלמנט המשרבייה בצבעוניות עזה של כחול, צהוב ירוק ושחור.

הכירו את סיטקה 

סטודיו לעיצוב פינות ישיבה מודולריות לחוץ ופנים הבית, משרדים וחללי עיצוב. ספות וכורסאות בעיצוב ייחודי ועדכני במגוון צבעים ושילובים מלאי סטייל תוך שימוש בבדים איכותיים של מגוון מותגים מובילים בארץ ובעול, בהם: ז'אן פול גוטייה, מיסוני ועוד. סיטקה מאגדת בתוכה את האהבה לצבע, יופי ונוחות מקסימלית במרחב החיים שלנו. פינות הישיבה מיוצרות בהתאמה אישית, תוך ייעוץ וליווי משלב התכנון, בחירת הבדים ועד לשלב העיצוב. מוצרי המותג הינם באיכות פרימיום תוך שימת דגש על תפירה עלית, שילוב קדר איכותי ושימוש במגוון בדים מהארץ ומהעולם המבטיחים הנאה מהמוצר לאורך שנים רבות. סיטקה הוא מותג מרענן, עדכני שמכניס לחלל שמחת חיים נוטפת שיק. סיטקה משלבת את המקצועיות שביצירה. איכות, נוחות, גישה לאסתטיקה, שילובי צבעים וטקסטורות, שמירה על פרקטיות בבחירת הבדים ויכולת להסיר בקלות את כיסוי המושב לצורך ניקוי וכביסה. הגישה העומדת בבסיס המותג היא להכניס לחלל שמחה, נוחות וחווית אירוח מסוג אחר. ליצור דרך חיים אשר תרחיב את הלב.

הספות ופינות הישיבה של סיטקה מודולריות ועל כן מתאימות למגוון חללים, החל מסלון הבית, חדרי משפחה, חללי חוץ (פטיו/ גינה/ ליד בריכה), משרדים ועוד. הספות נמכרות כיחידה בודדת או בשילוב מספר יחידות לבחירת הלקוח. כמו כן, גודל כל יחידה מותאם אף הוא לצרכי הלקוח. בחללי חוץ, ישנה הגבהה של הספה ב 1 ס"מ מהקרקע על מנת שלא תבוא במגע ישיר ותספוג לחות. פינות החוץ מיוצרות עם בדים המותאמים לתנאי חוץ, שמש ולחות, בדים עם מסנני קרינה למניעת דהייה, בדי החוץ הינם בדים נעימים אשר יכולים לשמש גם לפנים הבית וגם לחוץ.

 

צילום: הילה דקל

 

עולם שלם של עיצוב
מעבר ליכולת המשחק במבנה הספות והדגמים השונים, מעניקה סיטקה עולם שלם של אפשרויות עיצוב ייחודיות ומשתנות לכל יחידה. אופי המוצר הוא כזה שניתן לשלב בו סגנונות שונים הן בבחירת הבד, הצבעוניות, הטקסטורה הקדר, שילוב כפתורים ועוד. קדר מרוקאי אוריינטלי לדוגמא הנו קדר עבה המשדרג את הספה ומעניק לה מראה יוקרתי ואלגנטי. קדר דק לעומת זאת ישמור על הקו הנקי לעיצוב מינימליסטי וקלאסי. בנוסף, ניתן לבחור בעיצוב בסגנון קפיטונאז' בו אנו מוסיפים כפתורים במשענת הספה ו/או על גבי המושב ובכך מחזקים את השיק העיצובי.

להשיג בסטודיו – Sitka | צילום: אלעד גונן

דגמים לפינות ישיבה, הדומים ומרבצים:

  • דגם טורינו – "ספה כפולה" – דגם על אחד, 2 ספות המונחות זו על זו וניתנות להפרדה כמו גם לשילוב לצד מגוון ספות אחרות בקולקציה. דגם זה מגיע בעיצוב נקי עם כרית גב שאינה מחוברת לספה ובכך מתאפשרת יכולת משחק אינסופית שכן ניתן לעשות שימוש ביחידה זו כשזלונג המשכי לפינת ישיבה, כשולחן למרכז סלון, כהדום וכמובן כמיטה לאורחים, פינת רביצה ועוד. את כרית הגב המגיעה עם יחידה זו ניתן להשעין על הקיר או להסירה בהתאם לצורך.
  • דגם נאפולי- ספה קלאסית – ספה עם משענת אינטגרלית מחוברת. מגיעה במגוון גדלים צבעים ובדים לבחירת הלקוח. יחידה זו אינה מחייבת קיר למשענת ובעצם "צפה בחלל" כלומר, ניתן למקם אותה בחלל פתוח. הספה הקלאסית מגיעה גם היא כשתי יחידות הניתנות להפרדה והופכות למשטח רביצה מפנק.
  • דגם מילנו- משודרג – ספה עם משענת מחוברת הניתנת להסרה או כוונון המאריך את עומק הספה בצידה הקדמי או האחורי ומאפשר לקבל מיטה ממש. בספה זו ניתן לקבל בעצם גודל מזרן מלא לשימוש כספת שינה. בספה זו כבכל הספות האחרות ניתן לבחור סגנון עיצובי לקדר העוטף את הספה, לשלב קפיטונאז' ולשחק עם בדים שונים בכל יחידה ובין היחידות. ספות אלו הינם בעיצוב על זמני, ייחודי ושונה, שכן בכל אחת מהם ניתן לראות את הבחירות האישיות והעיצוריות שיוצרות הרמוניה בסלון ובחלל כולו.

    צילום: אלעד גונן
  • הדומים – לצד הספות ופינות הישיבה מציעה סיטקה קולקציית הדומים מרהיבה בעיצוב אישי במגוון צורות ודגמים: הדום מרובע, הדום גליל, הדום "כדורי", משושה ועוד. בהדומים כמו בכלל פריטי המותג, ניתן לבחור במגוון בדים וטקטסטורות, לעשות שימוש בבדים שונים בהדום אחד, לשחק עם עיצוב הקדר עוביו וצבעו ולהפוך את הפריט לרהיט משלים המשדרג כל פינה בבית וכמובן את חלל הישיבה.
  • ראש מיטה – ראשי מיטה מרופדים עם מסגרת במגוון סגנונות עיצוב מרהיבים בהם ניתן לשלב כפתורי קפיטונאז' וכמובן לבחור במגוון בדים רחב לצד סגנונות עיצוב משתנים.
  • כריות נוי – במבחר גדלים, צורות ודגמים. כריות גליל/ מלבניות בהתאמה אישית, כריות סטנדרטיות מרובעות, מלבניות עם/ בלי קדר, שילוב בדים שונים בכל כרית או בצבע אחיד.
  • חיפוי קירות בבד – מוצר חדשני ועיצובי המאפשר לצקת לחלל אופי ייחודי ועדכני. שילוב בדים עם/ בלי הדפסים, קפיטונאז', מסגרת ועוד מגוון אלמנטים עיצוביים. חיפוי הקיר מולבש כמעין "ראש מיטה" על גבי הקיר כולו בהתאם לגודל הנבחר. רכות הטקסטיל מעניקה אוירה נעימה לחלל. מלבד הפאן העיצובי המיוחד, לחיפוי זה יתרונות אקוסטיים יוצאי דופן לנוכח המילוי ספוג שבתוכו.
  • ריפוד לחידוש רהיטים – עיצוב וחידוש רהיטים וספות עם בדים – בסיטקה עובדים עם כל יצרני הבדים בארץ ובעולם (ניתן לייבא בדים מיוחדים ביבוא אישי, כמו מיסוני, גאן פול גוטייה ועוד) ביניהם: שכטר, עילית, רנבי, ארמל, ארוטקס ועוד. לרשות הלקוח מגוון בדים בצבעים, טקסטורות וגימורים שונים לבחירה, תוך שימת דגש על שילוב בין עיצוב לעמידות, שימוש בבדים בעלי תכונות מיוחדות, קלים לניקוי, ציפוי טפלון וכד'.

איכות החומרים

ב"סיטקה" משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר. לכל המוצרים בד ביטנה איכותי מונע החלקה וסופח נוזלים. מילוי יחידות המושב הינו גומאוויר כחול, קשיח וגמיש, גומאוויר המשמש למזרנים אורטופדים, עם שכבת אקרילן עבה ואיכותית, לתוספת רכות ומתיחה יפה.

  • קל לניקוי: במרבית יחידות המושב של סיטקה ישנו רוכסן בהיקף המוצר לשליפה קלה ונוחה לצורך ניקוי וכביסה. (למעט ליחידות עם הקפיטונז' ומשענת אינטגראלית אותם לא ניתן "להפשיט").
  • אחריות: סיטקה מעניקה לכלל לקוחותיה 3 שנות אחריות, כאשר גם לאחר מכן מבטיחה לעמוד לרשות הלקוח ככל שיידרש.
  • טווח מחירים: ספות – החל מ 650 ₪ ליחידה בודדת / 1300 יחידה כפולה בגודל 90/90. כריות: החל מ 140 ₪ בהתאם לגודל והבד. הדומים – החל מ 500 ₪.

עוד עיצובים מבית קרן דניס, לצד משרביות של "ארונות ריביירה":

צילום: יפית בשבקין

  

  • סטודיו Sitka, רחוב הכנרת 12 משמר דויד, בתיאום מראש בטלפון 050-9335595
  • קרן דניס – להשיג בחנות הסטודיו בקרית טבעון- בתיאום מראש, טל': 054-5405805, באתר הבית kerendrnis.com, חנות מרמלדה מרקט ובחנויות עיצוב ברחבי הארץ.
  • ארונות ריביירה טל 1700700313. אתר www.riviera.co.il צילום (ישראל כהן)

 

תגובה אחת
  1. בית בעיצוב מרוקאי זה תמיד יפה 🙂 שמחת חיים וצבעוניות. הנה עוד אחד לדוגמה – http://www.havachen.com/?p=1570

השארת תגובה