סקר חדש מגלה: רוב הצרכנים בענף הסלולר, אינם שבעי רצון מהשירות שניתן להם

סקר שמתפרסם היום מגלה כי רוב לקוחות ענף הסלולר בישראל אינם שבעי רצון ומעוניינים לערוק לחברה אחרת

פלאפון. אילוסטרציה
פלאפון. אילוסטרציה

מנתוני "מדד חווית הלקוח לשנת 2016" שמפרסמת חברת "מרקטסט" עולה, כי כמחצית מלקוחות חברות הסלולר אינם שבעי רצון ומעוניינים לעבור לחברה אחרת.

בדו"ח שפרסמה החברה נאמר, כי "במדד השנה האחרונה, ניכרת ירידה בענף הסלולר, לעומת מדד 2015 בפרמטרים הקשורים לשירות הנציג ובתפעול בשירות הפרונטאלי".

בחברה מבקשים לשים דגש על נתון נוסף ולפיו, כ-53% מהלקוחות בענף, דיווחו על שביעות רצון כללית נמוכה (דירוג 7 ומטה) שנובעת בעיקרה מזמן המתנה ארוך (37%) הן בשירות הטלפוני והן בשירות הפרונטאלי.

מנכ״ל מכון מחקר "מרקטסט" עודד שי, שערך את הסקר מציין, כי "אנו מתקדמים בצעדים גדולים במטרה לראות את ׳מדד מרקטסט לחווית הלקוח׳ כמדד לאומי הבוחן באופן בלתי תלוי את שביעות הרצון של אזרחי המדינה מהשירותים שהם מקבלים מהחברות והארגונים הגדולים במשק. אנו עוקבים כבר למעלה מ-11 שנה אחר ענף הסלולר; מ׳תור הזהב׳ באמצע שנות ה-2000, הטלטלות במרוצת השנים ועד המצב היום".

הוא מוסיף, כי "צר לראות את הענף שתרם כה הרבה לאיכות השירות בישראל כשהוא נמצא במצב בכי רע, כאשר למעלה מ50% מהלקוחות בכל חברה מדווחים על אי שביעות רצון מרמת השירות ועל כוונות נטישה ומעבר לחברה מתחרה״.

השארת תגובה