נתניהו בסינגפור: "ללמוד מכם איך הצלחתם לפתור את משבר הדיור, אנחנו נשמות תאומות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראש ממשלת סינגפור לי הסיין לונג בארמון הנשיאות ואמר: העתיד שייך למחדשים. ישראל וסינגפור הן אומות חדשנות, ויחד נוכל להביא יותר שגשוג, יותר תקווה וחיים טובים יותר לעמינו

נתניהו סינגפור צילום חיים צח לעמ
נתניהו סינגפור צילום חיים צח לעמ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם ראש ממשלת סינגפור לי הסיין לונג בארמון הנשיאות, לאחר מכן נשאו השניים הצהרות.

נתניהו הודה על קבלת הפנים ואמר: "זוהי הפעם הראשונה שלי בסינגפור. אני הולך בעקבותיך, אתה ביקרת בישראל בפעם הראשונה, ביקור היסטורי. כשנחתנו כאן, נפעמתי והתרשמתי עמוקות. לא משנה כמה אתה שומע על הצלחתה של סינגפור, לראות את זה במו עיניך זה דבר מדהים וזה ממחיש את עוצמתם של אנשים, עוצמת הרעיונות, עוצמת היכולת לממש כישרון ופוטנציאל.

"אז ראשית כל, אני מבקש להודות לך על קבלת הפנים המאוד חמה שהענקת לי, לרעייתי ולפמלייתי. אני מאמין שישראל וסינגפור הן נשמות תאומות. אנו אומות קטנות שהפכו בתחומים רבים למעצמות עולמיות, ואני מאמין ששיתוף הפעולה בינינו בכל התחומים הופך אותנו למצליחות אף יותר. יש לנו קרן מחקר ופיתוח משותפת שכבר מימנה 150 מיזמים לחברות ישראליות וסינגפוריות הפועלות יחד במגוון תחומים, ואני חושב שההזדמנויות הן עצומות.

אנו חיים בעידן טכנולוגי, והעתיד שייך למחדשים. ישראל וסינגפור הן אומות חדשנות, ויחד נוכל להביא יותר שגשוג, יותר תקווה וחיים טובים יותר לעמינו ואני חושב שאף מעבר לכך, לאזורים בהם אנו חיים. אנו מוקירים את הגיוון שבחברות שלנו, את הפלורליזם שבחברות שלנו, ויש לנו הרבה מה ללמוד האחד מהשני.

ביקשתי, ראש הממשלה, לבקר באחד מאתרי הדיור שלכם כיוון שזאת סוגיה שאתם הצלחתם לפתור בדרך שלכם. היינו רוצים ללמוד מכם, כמו בתחומים רבים אחרים. ואני חייב לומר שמערכת היחסים בינינו היא מאוד פרודוקטיבית וחשובה, והיא תורמת לביטחון ושגשוג עמינו בעתיד".

השארת תגובה