לפני שגולש: קפה טורקי מעולה ללא כל מאמץ

אוהבים קפה שחור על האש? הקפה גולש כי לא עמדתם לידו בזמן הנכון? • הכירו את מכונת הקפה החדשה שתכין לכם את הקפה השחור הכי טוב שאפשר מבלי שתצטרכו לשמור על הקפה שלא יגלוש • צפו »

קפה הוא ללא ספק אחד המשקאות הכי פופולריים בעולם, אך בישראל הוא הרבה יותר מזה, יש לו מעמד מיוחד. כיום ישנם עשרות סוגים של קפה ואופני הכנה שונים, אך הדרך הנפוצה והאהובה ביותר, היא עדיין הקפה טורקי בפינג'ן. אם זה בלילה קר בדרכים, בבוקר של קמפינג או סתם לאחר ארוחה דשנה, כמעט תמיד קפה טורקי בא בטוב.

אולם, דווקא הטקסיות שבהכנתו, שרבים רואים בה כחלק מהקסם, היא אחד הגורמים שמסרבלים ומקשים על צריכתו באופן קבוע. לא פשוט לדאוג בכל פעם על שמירת הטמפרטורה המושלמת לאורך זמן ואז להיזכר להוציא אותו בזמן המדויק. זה דורש זמן ומאמץ שקשה לישראלים רבים להשקיע בעולם המהיר והלחוץ של היום.

מכונת הקפה החדשה של חברת Fakir תאפשר לכם לשתות קפה טורקי מושלם בכל רגע ביום שתרצו, על ידי לחיצת כפתור אחת פשוטה. המכונה המעוצבת מכילה פינג'ן חשמלי מעוצב שיושב בתוך המכונה ויכול להכין עד 4 כוסות במקביל. המכונה דואגת לשמור על הקפה בטמפרטורה המדויקת ולהפסיק את תהליך ההרתחה שנייה לפני שהקפה גולש, כך שיהיה בטמפרטורה המדויקת לשתייה. זמן הבישול מרגע הכנסת האבקה, הוא 50 שניות לכל כוס (כ-3 דקות ל-4 כוסות). אז אם מתחשק לכם קפה טורקי בכל שעה ביום מבלי לעשות מזה טקס בכל פעם, מכונת הקפה של פאקיר תעשה את העבודה בשבילכם.

צילום: פאקיר סטודיו

 

מחיר: 799 ש"ח
להשיג בחנויות החשמל המובילות
למידע נוסף 03-7212000

תגובה אחת
  1. בישראל נמכרות מכונות לבישול קפה שחור אחרות, שחלקן אף יותר טובות מהפקיר. מספיק שתחפשו בגוגל "מכונות לבישול קפה שחור" ותגלו אותן. יש גם מכונה כזו של מזיגה ישירות לספל, ללא הפינג'ן למי שאוהב…#רקאומר

השארת תגובה