לראשונה בישראל: מבצע 1+1 על מכוניות ב'אלבר'

אלבר – החברה המובילה בישראל בענף התחבורה – העוסקת בליסינג, השכרת רכב, ומכירות של רכבים חדשים ומיד ראשונה, מציעה עכשיו מבצע ייחודי, במסגרתו הרוכש רכב שבמבצע מקבל רכב נוסף במתנה, או לחילופין נהנה מעד 40% הנחה על כל הרכבים

אלבר מכירת רכב
אלבר מכירת רכב

פתיחתו של סניף הדגל הייחודי לציבור החרדי בבני ברק, מהווה בשורה אמיתית לתושבי העיר שהחל מעתה יוכלו ליהנות מכל השירותים בענף הרכב הכולל קנייה, השכרה, חכירה, מימון, יבוא מקביל ועוד – הכול תחת קורת גג אחת. הסניף החדש הממוקם ברח' כהנמן 106 (מול קוקה קולה), מעניק שירותים מקצועיים ואחראיים בכל תחומי הפעילות של אלבר בענף הרכב, הכולל השכרת רכב, מכירות רכבים חדשים ומיד ראשונה, עסקאות טרייד אין, ועד פתרונות מימון ויבוא מקביל של מגוון הדגמים של הרכבים הפופולאריים והאופייניים במיוחד בקרב הציבור החרדי.

ינון עמית, מנכ"ל אלבר אומר, כי "כמו תמיד אלבר שמחה להיות הראשונה בהובלת ובהתוויית הדרך בענף שירותי הרכב גם בקרב הציבור החרדי. תחום היבוא המקביל שבו אלבר פרצה לאחרונה את הדרך, מציע לציבור החרדי את המכוניות האמריקאיות האופייניות והמותאמות למשפחות ברוכות הילדים, כמו הרכב טויוטה  סיינה ודומיו, בתנאים אטרקטיביים ותחרותיים, במיוחד ביחס ליבואנים המורשים או ליבוא האישי, וכל זאת בתנאי מימון נוחים וגמישים במיוחד".

הסניף החדש מאויש בכל הקטגוריות באנשי שירות ומכירות מקצועיים ומנוסים. לקוחות אלבר נהנים מיחס אישי ומליווי של אנשי מקצוע מיומנים בכל השלבים בעת רכישת הרכב, החל משלב הבחירה והתאמת העסקה המשתלמת, דרך שלב המימון ועד לשלב המסירה, ולאחר מכן לאורך כל תקופת האחריות.

5 תגובות
  1. אשמח לקבל פרטים למבצע 1+1 איריס. 0455594671

  2. אשמח לשמוע פרטים על המבצע

  3. איזה רכבים משתתפים במבצע 1+1

  4. אשמח לשמוע פרטים

  5. יש מבצע 1+1?
    אם כן, מדוע אין מידע על המבצע? אלו רכבים? מהם תנאי המבצע? מתי?…

השארת תגובה