רשת אושר עד במאבק נגד אסם: מוצרי החברה הורדו ממדפי הרשת

מאבק האיתנים בין רשת אושר-עד לחברת אסם עולה שלב: ברשת הקמעונאית החלו להוציא את מדפי התצוגה של אסם, זאת במקביל לבחינת אלטרנטיבות למגוון המוצרים שמציעה החברה – כך את חטיפי ה'במבה' החלו באושר-עד לרכוש ממשווקי אסם למגזר הערבי, התוצאה: מחיר משתלם ללקוח

לחץ נפשי, חרדה? זו הכתובת בשבילך

הסכסוך בין הרשת הקימונעאית הגדולה 'אושר-עד' לחברת 'אוסם' מחריף: מזה מספר שבועות שברשת אושר-עד הפסיקו למלאות את המדפים במוצרים של חברת 'אוסם', בעקבות דרישת הרשת לתנאי סחר משופרים מחברת המזון הגדולה בישראל, זאת לנוכח העובדה כי 'אושר עד' ממותגת כיום כ'רשת המזון השלישית בגודלה בישראל' כאשר היא פונה לכלל האוכלוסייה ואינה ממותגת עוד רק עבור המגזר החרדי.

באושר-עד אין מתכוונים להיכנע, ובימים אלו שוקדים על מגוון דרכים כיצד למלא את החוסרים ולאתר חלופות שייתרו את הצורך ברכישת מוצרים מחברת 'אוסם', כאשר במקביל בסניפים שונים החלה ההנהלה להוציא חלק ממדפי התצוגה של 'אוסם', ככל הנראה כדי שתוכל להציג במקומם קטגוריות מוצרים שונות.

'כלכליסט' מדווח, כי דרך מקורית מצאה הרשת ברכישת חטיפי הילדים, 'במבה', 'ביסלי' ו'אפרופו' כדי למלאות בהם את מדפי הרשת.

"ההנהלה החלה לרכוש את החטיפים ממשווקים של 'אסם' לקהל הערבי. כאשר מוצרים אלה משווקים באריזות קטנות יותר במשקל של 50 גרם הנמכרות ב־2 שקלים, במקום אריזות ה־70 גרם הרגילות שנמכרות ב־5 שקלים".

במקביל החלה הרשת לרכוש פסטות לסוגיו השונים, מסיטונאים ושיווקם בתפזורת ומכירתם ללקוח במחיר נמוך מאלו הנמכרים ע"י 'אוסם', בעוד שאריזות 500 גרם ממוצרים אלו משווקות ב־7–5 שקל ליחידה, כעת מציעה אושר עד כמות זו במחיר של 1.90 שקל.

השארת תגובה