"בגלל איסור להשתתף בקבלת פנים": בחורי הישיבה השתוללו וגרמו נזק

סוער בבויאן: בגלל איסור חדש שהוטל על בחורי ישיבת בויאן, שלא להשתתף בחלק הקבלת פנים בחתונות של בחורי הישיבה, התפרעו הבחורים, הפכו שולחנות וריססו גרפיטי בבניין הישיבה. הנהלת הישיבה: "מדובר בבחורים שעפו מהישיבה"

חלק "מהפגרום" שביצעו הבחורים
חלק "מהפגרום" שביצעו הבחורים

מהומה בישיבת בויאן בירושלים: בחורי ישיבת בויאן בירושלים זעמו הלילה (שני) על החלטת הצוות הרוחני של הישיבה לאסור עליהם להשתתף בקבלת פנים בחתונות של חבריהם, הפכו שולחנות, ניפצו חלונות וריססו גרפיטי ברחבי בניין הישיבה.

הסיפור החל לאחר שבצוות הרוחני של הישיבה החליטו לאסור על בחורי הישיבה להשתתף בחלק של הקבלת פנים של חתונות חבריהם. בחורי הישיבה סירבו לאיסור החדש, וטענו כי בקבלת פנים החברים יושבים עם החתן ומשמחים אותו וזה החלק שלהם בחתונה ואל לישיבה לאסור על כך.

בהנהלת הישיבה לא התרגשו מסירובם של הבחורים לקבל את האיסור החדש והתעקשו להשאיר את האיסור על מכונו. אמש, בחותנה של אחד מחברי הישיבה שנערכה באחד האולמות בירושלים, החליטו הבחורים לצאת לאירוע הקבלת פנים, למרות האיסור.

להפתעתם באמצע הקבלת פנים נכנסו שניים מרבני הישיבה והחלו לקרוא את הבחורים לסדר. בתגובה השתוללו הבחורים בחזרתם למבנה הישיבה וגרמו לנזק של ממש.

בישיבה זעמו על התנהגות הבחורים, אך הגיבו כי מי שעומד מאחורי ההשתוללות הם שלושה בחורים שנזרקו זה מכבר מהישיבה.

2 תגובות
  1. למה אתם מבזים כך את ישיבת בויאן????? חילול השם

  2. מי שביזה את הישיבה שלו וחילל את השם אלו הבחורים שהתפרעו

השארת תגובה