לאחר לילה של בדיקות: "הרופאים לא יודעים מה מקור הזיהום של מרן"

לאחר לילה של דאגה ובדיקות מקיפות, הרופאים עדיין לא יודעים מה מקורו של הזיהום החדש שגורם לעליית חום גופו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן • מקורביו ותלמידיו מתחננים המשיכו להרבות בתפילה

הגראי"ל שטיינמן
הגראי"ל שטיינמן

לקיים בנו חכמי ישראל: לאחר שבסוף השבוע האחרון חל שיפור ניכר במצבו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א, שמאושפז מאז מוצאי השבת שעברה במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי מעייני הישועה, ביממה האחרונה ניכרת החמרה במצבו.

הבוקר (ראשון) מדווח מקורבו של הגראי"ל שליט"א, הרב קובי רוזנשטיין, כי "ככל הנראה קיים זיהום כל שהוא בגופו של מרן שליט"א". לדבריו,"הרופאים המסורים המטפלים במרן עדיין לא יודעים את מקור הזיהום".

מוקדם יותר היום התייחס מנהל המרכז הרפואי, הפרופסור מוטי רביד, להחמרה במצב הרב, "יש לרב חום, כנראה זיהום ממקור אחר – לא זה שהיה בתחילה. אנחנו עדיין בודקים מהיכן הזיהום, וכבר הוחלף לרב טיפול אנטיביוטי. כרגע המצב בירידה לעומת השבוע שעבר".

רביד הוסיף, "המגמה התחילה ביום שישי האחרון". הוא התייחס לעובדה שיתכן והזיהום הנוסף הגיע מבית החולים, "הרב נמצא בחדר לבד, בבידוד, צוות שמטפל בו מאוד מנוסה וזהיר. יש מספיק מקורות בתוך הגוף".

לאור המצב, הציבור נקרא להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש.

השארת תגובה