פרופסור רביד: "לרב יש זיהום חדש; המצב בירידה לעומת השבוע שעבר"

מנהל המרכז הרפואי מעייני הישועה, שם מאושפז מרן הגראי"ל שטיינמן מזה כשבוע, התייחס להחמרה במצבו הרפואי של מרן, "כרגע המצב בירידה לעומת השבוע שעבר" הוא הוסיף, "אנחנו רחוקים מאוד מלהרים ידיים אני מקווה שנתגבר" • האזינו

הגראי"ל שטיינמן
הגראי"ל שטיינמן

פרופסור מוטי רביד, מנהל המרכז הרפואי 'מעייני הישועה', התייחס הבוקר (ראשון) למצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן שמאושפז במרכז מזה כשבוע, "המצב לא כל כך טוב".

בראיון לעיתונאי נועם זיגמן ברדיו 'קול ברמה' סיפר רביד, כי "יש לרב חום, כנראה זיהום ממקור אחר – לא זה שהיה בתחילה. אנחנו עדיין בודקים מהיכן הזיהום, וכבר הוחלף לרב טיפול אנטיביוטי. כרגע המצב בירידה לעומת השבוע שעבר".

"המגמה התחילה ביום שישי האחרון", הוסיף רביד. הוא התייחס לעובדה שיתכן והזיהום הנוסף הגיע מבית החולים, "הרב נמצא בחדר לבד, בבידוד, צוות שמטפל בו מאוד מנוסה וזהיר. יש מספיק מקורות בתוך הגוף".

לסיום אמר, "בגילו ובמצבו של הרב כל דבר מדאיג, אנחנו עדיין מקווים לטוב. אנחנו רחוקים מאוד מלהרים ידיים אני מקווה שנתגבר, הדברים האלה קורים ומתרחשים".

כזכור, אמש הגיע עדכון מבית החולים כי בצל השיפור במצבו של הרב בשבוע שעבר והדיבורים על שחרור באופק חלה החמרה במצב הבריאותי."מצאת השבת סובל מרן מחום וכעת הרופאים בודקים כעת את הסיבה לכך", מסר מקורבו של ראש הישיבה, הרב קובי רוזנשטיין.

לדבריו, "מרן שליט"א עדיין סובל מחולשה כללית. אוךם בסה"כ בימים האחרונים חלה מגמת שיפור במצבו הבריאותי של מרן וחלה התייצבות".

הוא הוסיף, כי "מרן ראש הישיבה שליט"א בהכרה מלאה ישב בשבת בחדרו ביחידה לטיפול נמרץ יחד עם נכדיו ומקורביו".

לאור החולשה הרבה והחום מהם סובל מרן, הציבור נקרא להמשיך ולהרבות בתפילה לרפואתו המהירה והשלמה של רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש.

השארת תגובה