המאבק של ברקת באוצר: בירושלים מתלבטים; שביתה או ההפגנות

חברי מועצת העיר ירושלים, ראשי האגפים וראשי ההסתדרות התכנסו הבוקר לדון בדרישתו של ראש העיר ניר ברקת לצאת בשביתה כללית עד לאישור "מענק הבירה" ע"י האוצר. חברי המועצה התנגדו לשביתה והעלו במקומה את ההצעה לצאת להפגנות – בקרוב תתקבל ההכרעה

כיכר ספרא
כיכר ספרא

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת כינס הבוקר (שני) את חברי מועצת העיר, מנהלי האגפים וראשי ההסתדרות לדון על דרכי המאבק מול משרד האוצר, בשל עיכוב "מענק הבירה" בסך 800 מיליון ש"ח.

ברקת נחל אכזבה קטנה שלא כל חברי המועצה הגיעו לדיון כפי שהוא ציפה. בדיון עצמו העלה ראש העיר את דרישתו לצאת לשביתה כללית בעיר עד לאישור התקציב, אך חברי המועצה וראשי האגפים התנגדו לכך, בטענה ש"מאבק שנועד בשביל האזרחים יוביל לפגיעה בסופו של דבר באזרחים עצמם".

ההצעה החלופית שעולתה בדיון, היא יציאה לסדרה של הפגנות מול האוצר בהובלת חברי המועצה ומנהלי האגפים, כשאם זה לא יעזור ילכו בעירייה על האופציה החלופית – שביתה.

בסופו של דבר סוכם כי ראש העיר יתכנס בשעות הקרובות עם חברי הנהלת העיר, שם יוכרע על דרכי ההתמודדות מול האוצר.

כזכור, במוצאי שבת איים ראש העיר, כי "אם בישיבת ראשי סיעות הקואליציה ביום ראשון לא יאושר מענק הבירה בסך 800 מיליון ש"ח, כפי שסוכם כבר עם האוצר, ראש העיר יכנס ביום ב' בבוקר את הנהלת העיר והשותפים הנוספים על מנת להניע השבתה מלאה של השרותים הציבוריים בירושלים".

• ברקת מאיים על האוצר: "תאשרו 800 מיליון או שנפתח בשביתה"

השארת תגובה