מלכיאלי ביקר במוסדות הקירוב: "עומדים לימינכם"

ח"כ מיכאל מלכיאלי בביקור במוסדות 'כאייל תערוג' בשכונת 'הר חומה' בי-ם: "אנו שליחי הציבור עומדים לשירותכם כל העת בכדי לסייע ולעזור בכל דבר שבקדושה"

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי והרב עמרמי
חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי והרב עמרמי

ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיע בשבוע האחרון לסיור במוסדות 'כאייל תערוג' שבראשות הגר"א עמרמי שליט"א בשכונת 'הר חומה' בירושלים.

במהלך ביקורו סייר חבר הכנסת בכל הקמפוס הרחב של המוסדות – בית כנסת רחב ידיים אותו פוקדים מידי יום ביומו מאות אנשים, כולל אברכים, תלמוד תורה, בית ספר לבנות וישיבה קטנה. הנהלת המוסדות ציינו כי בחודשים האחרונים התרחבו המוסדות לשכונת 'קטמון' שם נפתח קומפלקס גנים וזאת בשל הביקוש הרב בקרב תושבי השכונה החפצים לחנך את ילדיהם בדרך ישראל סבא. בנוסף, בשנת הלימודים הקרובה יפתח גם סניף בשכונת 'פסגת זאב' בצפון ירושלים.

כידוע, שמם של המוסדות יצאו בשנים האחרונות למרחקים ומידי יום- רבים צובאים על שערי המוסדות, בכדי להכניס את ילדיהם והן לקבל את ספרי ראש המוסדות הרב עמרמי שליט"א על ספר 'חובת הלבבות' .

"אני עומד נפעם כאשר אני רואה את ממלכת התורה שצמחה בדרום ירושלים ומקרינה על כל רחבי הארץ", ציין מלכיאלי בפני ראש המוסדות הגר"א עמרמי שליט"א, והוסיף: "אנו שליחי הציבור עומדים לשירותכם כל העת בכדי לסייע ולעזור בכל דבר שבקדושה."

הגר"א עמרמי שליט"א בירך את חבר הכנסת שיזכה להמשיך לקדם שם שמים בכנסת ישראל ולעזור לבני התורה ואברכי הכוללים השקועים בעולמה של תורה תוך ויתור על ענייני העולם הזה.

 

השארת תגובה