הראשון שתומך: שמולי הביע תמיכה במועמדתו של פרץ

חבר הכנסת איציק שמולי כינס מסיבת עיתונאים במהלכה הודיע על תמיכתו במועמדתו של עמיר פרץ לראשות המפלגה, ובכך הפך לח"כ הראשון שמביע בו תמיכה. שמולי הדגיש, "לא מזלזל בהרצוג"

חבר הכנסת איציק שמולי  (צילום: דף הפייסבוק)
חבר הכנסת איציק שמולי (צילום: דף הפייסבוק)

חבר הכנסת הראשון שתומך במועמדתו של ח"כ עמיר פרץ לראשות המפלגה: ח"כ איציק שמולי כינס הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים במהלכה הודיע בתמיכתו במועמדתו של עמיר פרץ בפריימריז שיתקיימו בחודש יולי הקרוב.

"אנחנו עושים את הצעד הראשון בדרך להחלפת השלטון בראשותו של בנימין נתניהו", אמר שמולי. "פרץ הוא מנהיג מאחד שמסוגל להחזיר רבים שאבדו למפלגת העבודה במהלך השנים".

חבר הכנסת הדגיש בדבריו כי הוא מכבד את היו"ר הנוכחי של מפלגת 'העבודה, למרות שהוא תומך בהחלפתו. "הרצוג אדם ראוי וטוב. הוא היה יכול להיות ראש ממשלה מצויין. אני לא מוכן לומר עליו מילים רעות שיפגעו במחנה שלי אבל יש משבר אמון כלפי המפלגה ואני מאמין שעמיר פרץ יכול להחזיר את האמון של קהלים רבים".

על האפשרות שראש הממשלה לשעבר אהוד ברק יחזור לפוליטיקה בכלל ולמפלגת העבודה בפרט, אמר שמולי: "הקריאה שלי כוללת את כולם, אם תעלה בדעתו של מר ברק האפשרות לחזור אז הוא איש ראוי ויש לו מה לתרום, אבל התמיכה שלי לראשות המפלגה ניתנת לפרץ".

עוד אמר שמולי, כי  כי "הימין יצר אשליה ושקר שהשלטון בידיו ואי אפשר לשנות זאת. בסופו של דבר יש מספר מצומצם שמפריד בין הגושים. חלק מהיתרון של פרץ זה היכולת להתנחל בלבבות של רבים ולהביא קולות ממקומות לא צפויים".

השארת תגובה