דרעי: "לא אמליץ על לפיד לראשות הממשלה"

יו"ר ש"ס התייחס הערב לסקרים שחוזים ליש עתיד 27 מנדטים בבחירות הבאות ואמר כי "לא אמליץ על לפיד לראשות הממשלה". עם זאת, דרעי קרא ליאיר לפיד להצטרף לקואליציה הנוכחת ולקחת את תיק החוץ

אריה דרעי. צילום: יעקב כהן
אריה דרעי. צילום: יעקב כהן

יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, התייחס הערב (מוצאי שבת) בריאיון שהעניק ל"פגוש את העיתונות" לעלייה המשמעותית של 'יש עתיד' בסקרים האחרונים ולאפשרות כי לפיד יהיה זה שיקים את הקואליציה בבחירות הבאות. "אני לא אמליץ על לפיד לראשות הממשלה", אמר דרעי.

דרעי הוסיף ופרשן את תוצאות הסקרים האחרונים, "המנדטים שנמצאים אצל לפיד הגיעו מהמחנה הציוני, אלה חברה שמחפשים בית". יו"ר ש"ס הוסיף והתייחס לסקרים, "אני מוכן להמר – אני מבטיח לך שהתוצאות של הבחירות הבאות לא יהיו כמו תוצאות הסקרים".

למרות דבריו כי לא ימליץ על יאיר לפיד לראשות הממשלה, קרא דרעי ל'יש עתיד' להצטרף לקואליציה הנוכחית וולפיד ליטול את תיק החוץ."אם הוא היה שואל אותי, הייתי אומר לו: 'יאיר, זה הכל מצגי שווא. קח את 11 המנדטים שלך ותהיה שר החוץ. זה יותר אמיתי מהדמיונות של 27 מנדטים'", קרא דרעי.

כזכור, בסוף השבוע התפרסם סקר ערוץ 10, לפיו, לו הבחירות היו נערכות היום, 'יש עתיד' הופכת למפלגה הגדולה ביותר עם 27 מנדטים. עוד עלה בסקר, כי ש"ס ויהדות התורה מתחזקות כל אחת במנדט.

השארת תגובה