בית שמש: הושלם שיווק רמה ד' לציבור החרדי

עם פרסום תוצאות מכרזי כ-500 יח"ד: הושלם שיווק 4000 יחידות דיור ברמת בית שמש ד' לציבור החרדי בתוך חצי השנה האחרונה, יו"ר ועדת תכנון ובניה משה מונטג אמר: "מדובר בהישג תקדימי עליו עמלנו מול משרד השיכון שהשכילו לבצע את ההתאמות הנדרשות לבית שמש"

שר הפנים אריה דרעי, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, וסגן ראש העיר שמואל גרינברג
שר הפנים אריה דרעי, ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, וסגן ראש העיר שמואל גרינברג

עם פרסום תוצאות מכרזי כ-500 יח"ד: הושלם שיווק 4000 יחידות דיור ברמת בית שמש ד' לציבור החרדי בתוך חצי השנה האחרונה

מחיר ממוצע לדירת 3 חדרים לזכאי מחיר למשתכן: 770.000 ש"ח * 1500 יח"ד ברמב"ש ד3 יצאו לשיווק בימים האחרונים *רה"ע בית שמש הרב משה אבוטבול: הוכח שוב כי בית שמש היא הפתרון האמיתי למצוקת הדיור *יו"ר תכנון ובניה הרב משה מונטג: קורא לכל הפועלים לפתרון מצוקת הדיור להתמקד בפתרון הריאלי ולפעול להוזלת המכרזים

רשות מקרקעי ישראל פרסמה אמש את תוצאות המכרזים האחרונים ברמת בית שמש, חברת אפי נתיב (ערד נדלן בע"מ) זכתה בשני מתחמים, של 126 יח"ד ושל 89 יח"ד, חברת טעמן נדלן זכתה ב-145 יח"ד, וחברת חזון את גלילי זכתה ב-48 יח"ד. סה"כ 408 יח"ד, להן מתווספים 20% שבס ובסה"כ 500 יח"ד.

בנוסף ליחידות הדיור כוללים המכרזים גם שטחי מסחר גדולים, שיבנו בקומת הקרקע של חזיתות המבנים, ומתוכננים כשדרת מסחר מרכזית בשכונה החדשה.

בהתאם למדיניות האוצר והשיכון, המכרזים הן בשיטת מחיר למשתכן ומיועדים לזכאים, אך בשכונה זו נעשו התאמות ובין 20% ל 30% מהדירות ימכרו לכלל האוכלוסיה.

תוצאות מכרזים אלו מצטרפות לתוצאות המכרזים בשבוע שעבר של 1075 יח"ד באותה שכונה, ולזכיות נוספות בחודשים האחרונים ובכך הושלם שיווק 4000 יח"ד המיועדות לציבור החרדי בשכונת רמת בית שמש ד.

כדלהלן; 2500 יח"ד (כולל תוספת שבס) בשכונת רמב"ש ד1 וד2, להן כבר יש זוכים, בנוסף 1500 יח"ד ברמב"ש ד 3 אשר יצאו לשיווק בימים האחרונים.

ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, ברך על ההישג המדהים, וציין כי בניית השכונה החדשה מצטרפת לשרשרת השכונות החדשות הנבנות בעיר בית שמש בשנים האחרונות.

"בתוצאות מכרז זה מוכח שוב ושוב כי בית שמש מהווה את הפתרון האמיתי והריאלי למצוקת הדיור לזוגות צעירים, זאת במקביל לבניית שכונות יוקרה לתושבי חוץ ולמשפרי דיור, בבית שמש נבנות כל העת אלפי יחידות דיור בו זמנית ובעשור הקרוב בית שמש תהיה אחת מחמש הערים הגדולות בארץ" סיים אבוטבול.

יו"ר ועדת תכנון ובניה משה מונטג אמר: "מדובר בהישג תקדימי עליו עמלנו מול המינהל ומשרד השיכון שהשכילו לבצע את ההתאמות הנדרשות לעיר בית שמש, שאכן הוכיחו את עצמן בהצלחת המכרזים האחרונים ובפרט כאשר הזוכים הם חברות בניה גדולות ומנוסות.

אנו נמצאים בציון דרך נוסף בהתיישבותה של העיר בית שמש, זאת הודות למדיניותו העקבית של ראש העיר שפתח בשנות כהונתו את העיר בית שמש לאלפי משפחות נוספות".

מונטג הדגיש כי הוא קורא לכל הפועלים למען פתרון מצוקת הדיור החרדית, להתמקד בפתרון האמיתי והריאלי הנמצא בבית שמש, "במקום להתחנן לראשי ערים שיסכימו לקלוט קצת אוכלוסייה חרדית ובמקום לשלוח את הציבור לערים רחוקות וללא תשתית קהילתית מותאמת, בבית שמש יש ראש עיר שלוקח אחריות ומקדם בניית שכונות ענק בניצול עתודות בניה של עשרות אלפי יחידות דיור"

"את המאמצים יש לרכז מול שרי האוצר והשיכון להוזלת תעריפי הקרקע והפיתוח" הדגיש מונטג.

השארת תגובה