מבצע מחמם: מאות רדיאטורים לקשישים

מבצע חלוקת שמיכות ורדיאטורים חינם לבתי קשישים שמצבם ירוד, אורגן ע"י האגף לשירותים חברתיים של העירייה, בסיוע רחב היקף של עמותת "מאירים"

ישיבת מועצה, עיריית בני ברק
ישיבת מועצה, עיריית בני ברק

מאות רדיאטורים ושמיכות לחימום לקשישים בודדים ולמשפחות ברוכות-ילדים חולקו באחרונה, בעונת החורף, ע"י האגף לשירותים חברתיים של עיריית בני-ברק, בשיתוף עמותת "מאירים" הפועלת רבות בתחומים אלו.

על הפרוייקט הוחלט לא מכבר, ביזמתם של הרב חנוך זייברט, ראש העיר ושל הרב מנחם מנדל אייזנברג, סגן ראש העיר וראש האגף העירוני לשירותים חברתיים, שהחליטו לסייע לציבור הקשישים ומשפחות גדולות בדרכים שונות, ובהן אספקה חינם של אמצעי חימום לציבור זה.

בעקבות זאת, נוצר קשר עם עמותת "מאירים", העוסקת בסיוע רחב היקף באמצעים שונים למשפחות אלו במקומות שונים בארץ, ובשיתוף הרב מנחם שפירא, סגן רה"ע, נוצר קשר עם האגף העירוני לשירותים חברתיים, שבראשות הרב מנחם מנדל אייזנברג, סגן רה"ע, שלרשותם רשימות מדוייקות ועדכניות של משפחות גדולות ושל קשישים שאין לרשותם אמצעי חימום מספיקים בבתיהם, ואספקת רדיאטורים ושמיכות תועיל להם רבות.

כדי לאפשר חלוקה מסודרת של הרדיאטורים והשמיכות לבתים, ולא להצריך את מקבליהם להגיע לעירייה לקבלתם, זימן הרב מנחם מנדל אייזנברג, סגן רה"ע את עוזרו הרב מנדי אשר ואת צוות ההתנדבות באגף לשירותים חברתיים של העירייה בתיאום הרכזת גב' רות אייזן ועובדות האגף גב' לאה בן שלום וגב' לאה ויזל, לצורך עדכון רשימות הזכאים והכנת המבצע.

הבאת הרדיאטורים כבדי המשקל והשמיכות וחלוקתם בוצעו ע"י בני נוער מתנדבים של מחלקת הנוער העירונית, שבהנהלת הרב אלדד אשורי ובסיוע הרב זכריה שמע ופקחי רשות החניה והשיטור העירוני שבהנהלת מר שלמה מלכא. שבוע קודם לכן צבעו בהתנדבות פקחי השיטור העירוני, בשיתוף אגפי התשתיות והשירותים החברתיים, בתים של קשישים בעיר, שמצבם היה ירוד, כדי ליצור חיים נוחים ונעימים לקשישים אלו.

השארת תגובה