פרשת סלומינסקי: הח"כ מתנצל; המשטרה בודקת

היועמ"ש הורה למשטרת ישראל לפתוח בבדיקה בפרשת סלומינסקי, במקביל חבר הכנסת הוציא התנצלות מסויגת, אחרי דרישת הרבנים, ואמר כי "לא פגע מעולם באיש, אך אם מישהו נפגע הוא מתנצל בפניו"

ניסן סלומינסקי. צילום: הכנסת
ניסן סלומינסקי. צילום: הכנסת

אחרי פגישת יו"ר הבית היהודי וחבר הכנסת ניסן סלומינסקי מוקדם יותר הערב (חמישי), פגישה בה הבהיר השר בנט לח"כ כי במידה ויתברר כי התלונות נגדו נכונות הוא יאלץ להתפטר, הורה היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט למשטרת ישראל לפתוח בבדיקה בתלונות נגד הח"כ.

מנגד, חבר הכנסת מיהר לפרסם מצידו התנצלות, "אני משמש כמשרת ציבור למעלה מ-40 שנים. במהלך 40 שנות פעילותי פגשתי וסייעתי לעשרות אלפי נשים וגברים", כתב. "אני מוכר בקהילות רבות כאדם שתמיד נכון לסייע, בכל שעה ביממה, וכאיש חם ולבבי וכמקובל בפוליטיקה הישראלית אני מחבק ולוחץ יד או אוחז מרפק, ללא שום כוונה פוגענית".

"נודע לי מגורמים שונים כי הובא בפניהם מידע על כך שנפגעו ממני. אני מאוד כואב ומצטער על כך. מעולם לא התכוונתי לפגוע באישה או איש ואם מישהו נעלב, נפגע, או חש אי נוחות כתוצאה מהתנהגותי, הרי שאני מתנצל על כך והייתי מתנצל אף בפניו מעומק לבי לו ידעתי במי מדובר".

סלומינסקי הדגיש: "היות ואיני יודע במי מדובר, הרי שעצם המחשבה שנוצרה פגיעה כלשהי מסבה לי צער וכאב עמוק וביקשתי שמסר זה יועבר במלוא כנותו ועוצמתו למי שחש נפגע".

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם כי הרב שמואל אליהו והרב איתן איזמן שמעו את התלונות נגד חבר הכנסת והורו לו להתנצל ולפרוש מחברותו בוועדות השונות של הכנסת, אלא שהח"כ הכחיש את הפרסום ואמר כי לא פגע באיש. מאוחר יותר נפגשו בנט וסלומינסקי. בנט הבהיר לח"כ כי במידה והתלונות יתבררו כנכונות הוא ייאלץ לפרוש.

השארת תגובה