אזולאי לארדן: "תטפל בערד, לפני שיהיה מאוחר מידי"

השר לשירותי דת פנה הבוקר במכתב חריף לשר לביטחון פנים גלעד ארדן בשל ההסתה הנמשכת כנגד הציבור החרדי בעיר ערד • "פונה אליך רגע לפני שיהיה מאוחר מידי ורגע לפני שתופעה פסולה זו תכה בנו במקומות נוספים"

השר דוד אזולאי
השר דוד אזולאי

על רקע סערת ביזוי בית הכנסת בערד, ולאור ההפגנות המתוכננות ברחבי הארץ, יוצא הבוקר השר לשרותי דת דוד אזולאי במכתב חריף לשר לבטחון פנים גלעד ארדן בו הוא מזהיר כי אם לא ינקטו צעדים קשים כנגד הפורעים עלולות להיות תקריות מיותרות ויהיה מאוחר מידי.

שר הדתות מגנה את הפורעים ומכנה אותם נבערים מדעת מחרחרי ריב ומפיצי שטנה, וקורא לשר לבט״פ לנהוג באפס סובלנות למניעת הישנות מקרים מעין אלו.

במכתבו כותב אזולאי: "שומו שמים והזדעזעי ארץ על חילול הקודש כאשר קבוצת פורעים נבערים מדעת העזו לדרוך ברגל גסה על מפתן ׳בית מקדש מעט׳ הלא הוא בית הכנסת, ובעזות מצח שאין לה תקדים במדינת היהודים נכנסו וביזו את השכינה ובעטו בכל הקדוש לעם היהודי תוך פגיעה קשה ברגשותיהם של רוב העם היושב בציון.

"כשר הממונה על שירותי הדת ובין הייתר על בניית בתי הכנסת ופריחתם, אני פונה אליך רגע לפני שיהיה מאוחר מידי ורגע לפני שתופעה פסולה זו תכה בנו במקומות נוספים לעשות לזה סוף אחת ולתמיד ויפה שעה אחת קודם. לנקוט באפס סובלנות ולפעול ביד קשה כנגד אותם פורעים מחרחרי ריב ומפיצי שטנה, למצות איתם את הדין עד תום בכדי למנוע הישנות מקרים מעין אלו מתוך דאגה ורצון לאחד את העם ולא להיפך״, מוסיף השר אזולאי וחותם בנימה אופטימית ״כולי תקווה שגורמי אכיפת החוק עליהם אתה אמון, יעשו כל אשר לאל ידם בכדי להשיב את השקט לעיר הדרומית אשר ידעה ימים יפים ושקטים יותר ולהימנע מתקריות מיותרות אשר לא תורמות לשיח האחדות והשלום בעיר".

השארת תגובה