ירושלים: סניף מהדרין חדש ל"וופל בר" הממכר

בקניון הדר ירושלים יפתח השבוע בית קפה חדש: "וופל בר" • אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר ירושלים: "אני שמח לקבל למשפחת קניון הדר מוסד ירושלמי ותיק ונפלא כמו ה"וופל בר" ומאמין שהוא יוסיף נדבך נוסף לחוויה הקולינרית של הקניון"

"וופל בר", הינו מוסד ירושלמי בן 16 שנים אשר מנכס קטן במושבה הגרמנית שהגיש בעיקר מתוקים עם טעם ייחודי שנהיה לסימן ההיכר של המקום, הפך במהרה למקום עלייה לרגל של ירושלמים רבים וקהל לקוחות מאוהב. הרשת מונה כיום 13 סניפים ברחבי הארץ ועוד אחד מעבר לים – בפינלנד.

בית הקפה החדש בקניון הדר משתרע על שטח של כ- 100 מ"ר ומעוצב בסגנון מודרני ונעים ע״י האדריכל איתי אלטר. המקום יציע מארוחות בוקר עשירות, סלטים, פוקאצ'ות, פסטות, הלאפה טוסט המפורסמת של וופל בר, קרפים מלוחים וכמובן הוופל הבלגי הידוע.

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר ירושלים, "אני שמח לקבל למשפחת קניון הדר מוסד ירושלמי ותיק ונפלא כמו ה"וופל בר" ומאמין שהוא יוסיף נדבך נוסף לחוויה הקולינרית של הקניון. אני מזמין את כולם להגיע וליהנות משלל המטעמים והניחוחות אשר מלווים את הירושלמים כבר עשרות שנים".

קניון הדר ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים ונמצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן. הקניון עבר הרחבה ושדרוג בהשקעה הנאמדת במאות מיליוני שקלים. במסגרת החידוש והרחבת הקניון, נערך שיפוץ מקיף ושדרוג בתמהיל החנויות. השטח המסחרי של הקניון הוא כ- 25,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה. בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, קסטרו, אמריקן איגל, צ'ארלס אנד קית, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, ניין ווסט, דלתא, הודיס, טופטן, דה צ'ילדרנס פלייס, נייקי ועוד.

  • בית הקפה ימוקם בכניסה לקניון מרחוב פייר קניג
  • קניון הדר ירושלים – פייר קניג, 26, תלפיות
  • כשרות: חלבי מהדרין

השארת תגובה