תרם לקמפיין של טראמפ ומונה לתפקיד שר העבודה

הנשיא הנבחר של ארצות הברית ממשיך באיוש הקבינט שלו, והלילה מינה את איש העסקים אנדרו פוזדר, בכיר בתעשיית המזון המהיר ואחד מתורמיו במהלך הקמפיין, לתפקיד שר העבודה. "אנדיי יציל את העסקים הקטנים", הצהיר טראמפ

אנדרו פוזדר
אנדרו פוזדר

הכוורת מתגבשת: דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית הנבחר, מינה הלילה (שישי) שר נוסף בקבינט הנבנה שלו, מדובר באיש העסקים אנדרו פוזדר. פוזדר, בכיר בתעשיית המזון המהיר ואחד מתורמיו הבולטים של טראמפ בקמפיין, מונה לתפקיד שר העבודה.

"אנדי יילחם כדי להפוך את העובדים האמריקנים לבטוחים יותר ומשגשגים יותר על ידי יצירת ביטחון תעסוקתי והבטחה שהעובדים יקבלו את התנאים שהם זכאים להם", אמר טראמפ בהצהרתו על המינוי, "הוא יציל עסקים קטנים מהתרסקות על ידי ניטרול רגולציה מיותרת שמונעת מעסקים לגדול ומונעת שכר". פוזדר הגיב: "כבוד הוא לי לסייע לנשיא הנבחר טראמפ להחזיר את אמריקה להיות מנהיגה כלכלית גלובלית".

פוזדר, מנכ"ל חברת המזון CKE, דיבר בשבחו של טראמפ במהלך הקמפיין לנשיאות והוא אף תרם 150 אלף דולר לקמפיין של טראמפ.

במהלך הקמפיין הצהיר כי הוא מזדהה עם המדיניות הכלכלית שטראמפ מציג, ובחודש שעבר, בכנס כלכלי, הצהיר:  "הגענו לנקודה שבה יש יותר מידי רגולציה שמזיקה לעסקים".

פוזדר, שהוציא לפני 6 שנים ספר שנקרא "יצירת עבודה: איך זה באמת עובד ולמה ממשלות לא מבינות זאת", גרף ברכות, איחולים ותמיכה גם ממקורביו של הנשיא הנבחר.

במקביל, טראמפ ממשיך בסבב הפגישות לאיתור מועמדים למשרות שטרם אוישו, כשהמשרה הבולטת שטרם אוישה -מזכירות המדינה.

תגובה אחת
  1. אצל אובאמה מונו רק פקידים והרי התוצאות: אבטלה קשה בארה"ב. אובאמה עצמו לא היה מושל ומימיו לא ניהל מאומה! נשיא חסר תועלת!

השארת תגובה