השקת קולקצייה בשת"פ עם מעצבת אופנה חרדית

השקת קולקציית חורף של חברת טבע נאות בשת"פ עם מעצבת האופנה ברכה בן חיים לשוק הדתי חרדי •  שיתוף פעולה זה הינו הראשון מסוגו בארץ ונותן פתרון של לבוש אופנתי לאישה הדתית לכל אירוע

חברת "טבע נאות" משיקה קולקצייה חדשה לחורף 2016-17 שתוצג למכירה בישראל וממשיכה בהצלחה בקשר הדוק עם הצרכן הדתי חרדי בארץ. קולקציית החורף כוללת כ – 150 דגמים ומתוכם כ- 30 דגמים חדשים לנשים ולגברים ביניהם מגפיים, נעליים, כפכפים ונעלי עקב אלגנטיות במגוון רחב.

הקולקציה החדשה מתאפיינת בצבעוניות מגוונת. נעשה שימוש בצבעים כהים כמו כחול צי וגווני שחור, לצד צבעים חמים ובהירים כמו בורדו, חום, בייג' ואפור בהיר היוצרים מראה מודרני ואורבני. ליצירת מראה נוסטלגי ויומיומי נעשה שימוש במגון עורות עם הברשות וטיפולים מיוחדים, והבלחות של עורות מטאליים שמביאים איתם משב של רוח אורבנית. מגוון הפריטים מביא ללקוחות בחירה בין נוכחות שקטה או מרשימה יותר ומתבלטת בשילוב טרנדים עדכניים. התוצאה לוק נינוח ואלגנטי היוצר קולקציה חורפית שעושה חשק להתלבש בימים הקרים.

מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות מסר: "החברה נותנת באופן תמידי יתרון אופנתי המתאים לאוכלוסייה הדתית חרדית ואנו רואים כניסה של האוכלוסייה הדתית חרדית בכל סניפי הרשת בארץ, אי לכך רשת טבע נאות יוזמת שיתוף פעולה עם מעצבת האופנה החרדית ברכה בן חיים הפועלת מול האישה הדתית חרדית".

לרגל השקת קולקציית החורף ברכה בן חיים תשיק ותציג דוגמאות של בגדי נשים המתאימים לקו האופנתי של נעלי טבע נאות. שיתוף פעולה זה הינו הראשון מסוגו בארץ ונותן פתרון של לבוש אופנתי לאישה הדתית לכל אירוע. חברת טבע נאות רואה בשיתוף פעולה זה את המשך התאמתה למנטליות האופנתית של האוכלוסייה הדתית חרדית.

במסגרת ההשקה שנערכה בחנות טבע נאות שבקניון מלחה תיאר, מנכ"ל השוק המקומי של טבע נאות, את הסגנון הייחודי של קולקציית החורף , ובירך על שיתוף הפעולה עם מעצבת האופנה ברכה בן חיים.

העונה, טבע נאות מרחיבה גם את קולקציית הגברים. הנעליים מיוצרות מעור איטלקי משובח וכוללות את רפידת הנוחות של טבע נאות שתומכת בכף הרגל באופן מושלם.

הטרנדים המובילים לנשים לחורף 2016-17:

  • Painted red – אופנה המשלבת גוונים של אדום מתפרץ יחד עם אפורים מולבנים המגיעים מהעולם התעשייתי. מתאים למראה מודרני, ייצוגי עם גישה מינימליסטית.
  • Vienna charm – קלאסיקות ישנות צוברות כוח וחשיבות. שילוב של חומרים רכים בצבעים טבעיים כגון בז' בהיר וגווני חום בטקסטורות שונות ובשילוב עורות מטאלים. למראה יומיומי, למצב רוח נוסטלגי.
  • Nocturne – מראה אורבני ששואב השראה מהזוהר האופייני לצבעים ולאורות שרואים בלילה בעיר גדולה. שילובים כהים ועמוקים של כחולים כהים בטקסטורות שונות יתאים גם למראה יומיומי אלגנטי וגם למראה של אירוע ערב מהודר.
השארת תגובה