פרשת הצוללות: יועמ"ש משרד הביטחון העיד במשטרה

עדות נוספת בפרשת הצוללות, היועץ המשפטי למשרד הביטחון, עו"ד אחז בן ארי העיד היום בפני חוקרי המשטרה בפרשת הצוללות. גורמים במשטרה: "לא סתר את עדותו של עו"ד דוד שימרון"

בן ארי. צילום: אריאל חרמוני
בן ארי. צילום: אריאל חרמוני

היועץ המשפטי של משרד הביטחון אחז בן ארי הגיע הערב (ראשון) למסור עדות במשטרה במסגרת בדיקת עסקת הצוללות. זאת, לאחר ששורה של בכירים כבר מסרו עדותם בנושא. גביית העדויות תימשך גם מחר. עו"ד אחז בן ארי, שהעיד בפני חוקרי המשטרה במשך שעות ארוכות, לא סתר את עדותו של עו"ד דוד שמרון פרקליטו של נתניהו. לדבריו: בשיחה עם שמרון לא הוזכר שמו של ראש הממשלה נתניהו.

כזכור, ביום רביעי האחרון, הודיע היועץ המשפטי לממשלה הד"ר אביחי מנדלבליט, כי הוא פותח בבדיקה בעניין פרשת הצוללות, זאת בעקבות מידע חדש שהתקבל במשטרה, ועוד התפתחויות בנושא שעליהם לא הרחיב. הבדיקה עסקה בעו"ד דוד שמרון מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

עו"ד דוד שמרון פרקליטו ומקורבו של ראש הממשלה, מסר בתגובה: "אני סמוך ובטוח כי לאחר שהדברים ייבדקו על ידי גורם מקצועי אובייקטיבי, יתברר אחת ולתמיד שלא נפל כל דופי בפעולותיי ושהכול נעשה בהתאם לדין ולהסדר ניגוד העניינים. מובן מאליו שאשתף פעולה עם גורמי הבדיקה ככל שאדרש".

 

השארת תגובה