נעצרו קטינים שחילקו קריאה לסרב פקודה בעמונה

בלשי המשטרה עצרו בצומת תפוח שני קטינים שחילקו עלון הקורא לחיילים ושוטרים לסרב פקודה ולא לפנות את עמונה. לטענת עורך דינם המשטרה מסרבת לתת להוריהם לפגוש אותם

whatsapp-image-2016-12-04-at-13-44-47
whatsapp-image-2016-12-04-at-13-44-47

הקרב על עמונה: המשטרה עצרה שני קטינים שחילקו עלונים ובהם קריאה לחיילים ולשוטרים לסרב פקודה ולא להשתתף בפינוי עמונה.

האירוע התרחש בצומת תפוח, כשבלשי המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י עצרו שני קטינים בן 14 ו-17 שחילקו את הפלייארים המדוברים.

בפלייאר נכתב: חייל/שוטר! מדינת ישראל החליטה להרוס ישוב בישראל. לביצוע ההרס נבחרו כוחות הביטחון שאתה חלק מהם. ההחלטה הזאת פוגעת בערכי העם היהודי שמלווים ושומרים עלינו אלפי שנים, ההחלטה הזו פוגעת ביהודים רבים, ההחלטה הזו פוגעת בך. בידך לבחור, לא לפגוע בעם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל, בידך לבחור לא להיות שותף להרס, בידך להיות הלוחם הכי טוב במלחמה האמיתי – המלחמה על הערכים והארץ שלנו. אמור כבר עכשיו לחבריך ומפקדך שלא תהיה שותף לביצוע פקודה שכזו!".

אלא שלטענת עורך דינם של הקטינים, עו"ד נתי רום מארגון חוננו, המשטרה מסרבת לתת להוריהם לנכוח בחקירה, בניגוד לחוק הנוער.

whatsapp-image-2016-12-04-at-13-44-47

"יושב כאן קטין בן 14 שאיימו עליו שוטרים במכות, ומונעים ממנו נוכחות הורים בחקירה כאילו מדובר בטרוריסט", אמר עו"ד רום מתחנת המשטרה. "המשטרה חצתה את כל הגבולות. ימ"ר עוצרים קטין בן 14 שחילק פלאייר לחיילים? פידל קסטרו מת, ואנחנו לא ברוסיה. מותר לאזרחים להביע דעה גם היא נוגדת את תפיסת המשטרה ובג"ץ. יש להפסיק מיד עם סתימת הפיות".

מדוברות המשטרה נמסר: "בפעילות יזומה של המשטרה בצומת תפוח נצפו כמה צעירים מחלקים עלונים לחיילים הקוראים לא להיות שותפים לביצוע פקודה בפינוי עמונה. 2 צעירים קטינים עוכבו לחקירה בחשד להסתה לאי ציות לפי סעיף 110 לחוק העונשין".

השארת תגובה