"תפסיק לפחד תתחיל לתפקד, פתח בחקירה מיד"

עשרות מפגינים הגיעו הערב מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בדרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת הצוללות, "תן למשטרה לעשות את העבודה שלה ולחקור בחקירה פלילית את ראש הממשלה"

מנדלבליט
מנדלבליט

מול ביתו של היועץ: בהמשך לסיפורים שנחשפו בשבועות האחרונים, הגיעו הערב עשרות מפגינים פעילי מפלגת העבודה, מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, הד"ר אביחי מנדלבליט בפתח תקווה, בקריאה שיפתח בחקירה פלילית של פרשת הצוללות.

אחד ממארגני ההפגנה אורי קול, אמר הערב במהפגנה: "אין סיכוי שראש הממשלה נתניהו לא ידע על ניגוד העניינים בנושא הצוללות. באנו הערב לדרוש מהיועץ המשפטי לממשלה – תן למשטרה לעשות את העבודה שלה ולחקור בחקירה פלילית את ראש הממשלה"

שי צ'רפנוב (לשעבר יועצו הפוליטי של יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג) שהוביל את ההפגנה הוסיף לדבריו: "במדינה דמוקרטית יש דין אחד לכולם. ליועץ המשפטי לממשלה לא צריך בכלל להיות שיקול דעת, הוא חייב להורות על פתיחת חקיקה פלילית מיד בנושא הצוללות. באנו הערב להגיד ליועמ"ש שיעשה את תפקידו ויגן על שלטון החוק. נחזור לפה עד שהיועמ"ש יתעשת ויעשה את המוטל עליו"

בתוך כך, ח"כ שלי יחימוביץ' (העבודה) התייחסה הערב אף היא לפרשת הצוללות, כפי שפורסם ב'כל הזמן': "מדובר באחת מפרשיות השחיתות הגדולות ביותר בתולדות המדינה", אמרה יחימוביץ', "גם מי שמאמין לנתניהו שלא ידע דבר על כך שהאדם הקרוב אליו ביותר מרוויח הון עתק מעסקאות לאומיות ובטחוניות שראש הממשלה עצמו מוביל, חייב להבין שהעניין חייב להיחקר. אני מאמינה שהיועמ"ש מנדלבליט הוא אדם ישר, והוא יעשה את הנדרש כדי שהאמת תצא לאור".

השארת תגובה