ברבנות קראו לוותיקן: פעלו לביטול החלטת אונסק"ו

משלחת הרבנות הראשית לוותיקן: פעלו לביטול החלטת אונסק"ו המנתקת את הקשר בין ירושלים לעם היהודי. בראש המשלחת עמד מנכ"ל הרבנות משה דגן, שקרא לחברי הוועידה למנוע את הניסיון הנואל של אונסק"ו להתעלם מההקשר הבל ינותק של העם היהודי לירושלים ולכותל המערבי

הרבנות הראשית למען השלום: משלחת הרבנות הראשית לוותיקן: פעלו לביטול החלטת אונסק"ו המנתקת את הקשר בין ירושלים לעם היהודי.

ברומא הסתיימה היום (יום ד') פגישתה ה-14 של משלחת הרבנות הראשית לישראל בראשות מנכ"ל המשרד הרב משה דגן לדיאלוג עם הוותיקן.

פעילות המשלחת השנה התרכזה בנושא האקטואלי כיצד ניתן לקדם את השלום לאור השימוש הגובר באלימות בשם הדת.

בקריאתה קראה הוועדה המשותפת של הרבנות הראשית לישראל עם וועדת הוותיקן ליחסים דתיים עם היהודים, בקריאה פה אחד לכל אומות העולם ומנהיגיהם וכן לאונסק"ו לחזור בהם מידית מההחלטה המתעלמת בין הקשר היהודי לירושלים ולכבד את הקשר ההיסטורי והדתי של היהודים לירושלים.

מנכ"ל הרבנות הרב משה דגן העומד בראש המשלחת הדגיש את הטעות והצביעות ההיסטורית של אונסק"ו והניסיון הנואל להתעלם מההקשר הבל ינותק של העם היהודי לירושלים ולכותל המערבי.

בסיום המפגש יצאו הצדדים בקריאה משותפת כמו כן הוקראה הצהרה משותפת הקוראת לקידום השלום והקוראת למנהיגי הדתות לפעול למניעת אלימות בשם הדת.

עוד השתתפו במשלחת הרבנות הראשית: היו"ר הרב רצון ערוסי, הרב פרופ' אברהם שטיינברג, הרב פרופ' דניאל שפרבר, הרב דוד רוזן ומנכ"ל הרבנות לשעבר מר עודד וינר.

השארת תגובה