טרגדיה בתקוע: חן בלוך בן ה-10 נהרג בתאונת דרכים

טרגדיה קשה בישוב תקוע, חן בלוך, בן הישוב נהרג בעת שרכב על אופניו בכניסה לישוב מפגיעת רכב משטרתי שחלף במקום. בישוב הגיבו לבשורה המרה, "ילד זהב, טרגדיה של ממש לכל הישוב"

כוחות זק"א בזירה מדממת (צילום אילוסטרציה - זק"א)
כוחות זק"א בזירה מדממת (צילום אילוסטרציה - זק"א)

בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה הערב (שלישי) בכיכר הכניסה ליישוב תקוע, נהרג בן היישוב, תלמיד כיתה ה', חן בלוך (10). רכב משטרתי שפגע בילד בעודו רוכב על אופניו, גרם למותו המיידי.

ביישוב אומרים היום, כי חן היה תלמיד מצטיין ואהוב מאד על חבריו, עדין, ורגיש מאד לסביבתו. במהלך הימים האחרונים הכין עבודה שעסקה בנושא זהירות בדרכים, לקראת תחילת התנדבותו במשמרות זה"ב. ביישוב אומרים הערב ל'כל הזמן': "ילד זהב, טרגדיה של ממש לכל הישוב".

פאראמדיק מד״א אלעד בנשטיין, סיפר: ״כשהגעתי למקום ראיתי ילד כבן 7 שוכב מתחת לרכב ובסמוך אליו האופניים. הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום״.

במשטרה הגיבו: "בוחני אגף התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. מדובר באירוע טראגי שהסתיים באובדן חיי אדם. משטרת ישראל משתתפת בצערה של משפחת ההרוג בתאונה".

תיעוד מדמם מהזירה, קרדיט צילום זק"א:

 

2 תגובות
  1. במקרה אני מכיר באופן אישי את השוטר שנהג בניידת מדובר בשוטר אחראי וזהיר מאוד אדם מקצועי ומיומן. מבלי לדעת איך בדיוק קרתה התאונה אני בטוח שלא היתה רשלנות בנהיגה של השוטר

  2. מי אשם כבר לא חשוב . השאלה היא מה ילד בן 10 בחושך עושה על הכביש ? ובעיקר במקומות בהן נוסעות מכוניות עם ראות מוגבלת לחלוטין כדוגמאת הרכב המשטרתי הפוגע.

השארת תגובה