משתמשים באייפון? זהירות, אל תפעילו את הסרטון הזה!

זה לא וירוס, אבל זה כן הדבר האחרון שתרצו ש'יחדור' לאייפון שלכם • גם אם אין לכם מושג וידע על קוד, תוכנה ווידיאו, חשוב מאוד שתקראו את הכתבה הזאת עד הסוף – כדי שלא תפלו גם אתם ל'פח' של ios • בפנים: מדריך וידיאו הממחיש את התופעה

באג חדש במערכת ההפעלה של אפל – ios מביא לקריסה טוטאלית של האייפון, אך בשונה ממה שהכרנו עד היום, לא מדובר בוירוס – אלא בבאג שגרם למיליוני המשתמשים של ה-ios להמתין בציפייה כי אפל ישחררו בהקדם את הגירסה הבאה – שתתקן את הבאג המלחיץ.

לפי הדיווחים, אותם תוכלו לראות באמצעות הסרטון כאן בכתבה שהועלה לרשת על ידי אחד מחובבי הטכנולוגיה שהחליט להריץ בדיקה ולתעד אותה, ברגע שתפעילו במכשיר האייפון שלכם סרטונים עם שגיאה מסוימת בקידוד הוידיאו, המכשיר שלכם יאט את עצמו בצורה הדרגתית, עד שתוך כ-15 דקות אף לחצן במכשיר לא יגיב. הסרטון, בעת הפעלתו, אמנם יפעל כרגיל ולא ידליק אצלכם נורות אדומות, אך ככל שהזמן יעבור תיחשפו לבאג שהלחיץ לא מעט ממשתתפי האייפון שהיו בטוחים כי נפלו בפח של עוד תוכנת כופר בלתי רצויה.

ומה תעשו עם 'נקלעתם לצרה' המדוברת? תנשמו עמוק ותירגעו, אמנם מדובר בבאג די מלחיץ, אך אינו פוגע בחומרת המכשיר. הבאג, שככל-הנראה גורם לקריסתו של המכשיר בעקבות בעיות קידוד בוידיאו, נוצר כתוצאה מעומס על מעבד המכשיר שאינו מצליח 'לקרוא' את הקובץ. לצורך כך, על מנת להיחלץ מהתסבוכת, תצטרכו לעשות Hard Reset, כלומר ללחוץ בו זמנית על כפתור הבית וכפתור ההפעלה של האייפון למשך כמה שניות, או כפתור הנמכת הווליום וכפתור ההפעלה אם יש לכם אייפון 7 או אייפון 7 פלוס. לפי הדיווחים ברשת, הבאג מקריס גם אייפונים וגם אייפדים שמריצים גם iOS 10 וגם iOS 9.

השארת תגובה