עטור בתפילין: הראפר שהתגייר בקליפ מרגש

הראפר השחור ניסים בלאק שהתגייר מוציא בימים אלה קליפ חדש לשירו "A Million years". בקליפ, מחבק ניסים ספר תורה, תוך שהוא עטור בטלית ותפילין ומדבר על המסע שלו ליהדות

" A Million years": הראפר ניסים בלאק בשיר חדש "A Million years"  מלווה בווידאו קליפ עוצמתי לקראת אלבום חדש, בקליפ מאחר ניסים את את המפיק המוסיקלי ישראל לאוב שלקח חלק בהפקת האלבום החדש "למעלה" ומשתתף ב 3 משירי האלבום.

השיר מלווה בוידאו קליפ מושקע במיוחד בו רואים את ניסים עם טלית ותפילין מחבק ספר תורה כשהוא צועד במסע תשוקה לאלוקות ומבקש מה' במטפורה שגם בעוד מיליון שנים לא יעזוב אותו.

הבמאי אהרון אוריין אומר "כששמעתי את השיר בפעם הראשונה, היה ברור לי שאנחנו רוצים משהו אבסטרקטי, שלא מוגבל בעלילה עם התחלה אמצע וסוף. הנרטיב המרגש הזה של ניסים מתאחד עם התורה וצועד איתה ברחוב, במסע תשוקה לאלוקות, מהחושך אל האור, זה הכל.

לעבוד עם ניסים זו חוויה מרגשת. העיניים שלו אומרות הכל. הוא לא צריך לשחק, הוא פשוט שם".

לא מזמן הוא כבש בסערה את העולם היהודי כאשר התארח בשיר "ה' מלך 2.0" של גד אלבז, השיר זכה להצלחה מסחררת בכל העולם היהודי, ניסים הגשים את חלומו עשה עליה לישראל וכיום לקראת סיום אלבום חדש גדוש בלהיטים שיצא בחודש הקרוב.

ניסים בלאק – ראפר וזמר היפ הופ שחור מסיאטל, היה מוכר בשם דמיאן בלאק [D.BLACK] גדל כמוסלמי וסומן ככוכב עולה במוזיקה השחורה בעולם ובעקבות מקרה טראגי שקרה לאחד מחבריו התחיל לחפש משמעות לחייו ואז עשה מהפך בחייו והתגייר. הוא שינה את שמו ל"ניסים" ויחד עם משפחתו המורחבת הפך לחסיד אמיתי ובחודשים האחרונים עשה עליה לישראל ומתגורר בירושלים.

השארת תגובה