דמי חנוכה לכל המשפחה: 10 מתנות באריזה אחת

חברת דואר ישראל מציעה לקראת חנוכה: מארז לחנוכה לכל המשפחה וסדנאות במרכז המבקרים בתל אביב ♦ בילוי משפחתי עם "טעם של פעם" ♦ הבול שלי: הילדים מצטלמים ומקבלים בול שיודפס במקום עם תמונתם

דואר ישאל: מארז לחנוכה
דואר ישאל: מארז לחנוכה

לכבוד חג החנוכה, ניתן לרכוש כבר כעת בסניפי דואר ישראל מארז לחנוכה לכל המשפחה. המארז כולל מגוון פעילויות לבילוי משפחתי עם "טעם של פעם" לחג: חוברת פעילות לחג החנוכה, גיליון "הבול שלי" לחנוכה, "מבשלים יחד" – מתכונים לחנוכה להכנה משותפת של הורים וילדים, תיבת אוצר להרכב עצמית לדמי החנוכה, סדר הדלקת נרות חנוכה – ברכה  מאוירת וערכת משחקים 'של פעם' לבילוי זמן משפחתי, בתוספת קוביית משחק: סולמות וסביבונים, סבלנות, מבוך לפידים. עלות המארז 39.9 שקל.

סדנאות במרכז המבקרים בתל אביב

לקראת חופשת החנוכה מציעים בדואר ישראל סיורים לילדים מגיל 8 במרכז המבקרים של דואר ישראל.

מרכז המבקרים של דואר ישראל פועל ברחוב ההגנה 137 בתל אביב, ומארח אלפי מבקרים בשנה. מטרת המרכז להציג את פעילות דואר ישראל, הנוגעת כמעט לכל אחד מאזרחי ישראל, באמצעות סיורים במכונות המיון המתקדמות הממיינות מיליוני מכתבים מדי יום ועוד מגוון רחב של תחומים: המבקרים ילמדו על הבול הראשון בעולם "הפני השחור", ויקבלו שיעור קצר אך מרתק בהיסטוריה, ידיעת הארץ וגאוגרפיה. המבקרים יחשפו לטכנולוגיות מתקדמות וישחקו במקום במשחקים אינטראקטיביים.

בתחילת הסיור יצטלמו המבקרים לגיליון בולים אישי, "הבול שלי" שיודפס במקום עם תמונתם. כל משתתף יוכל לשלוח במסגרת הסיור מכתב לקרובים או חברים בארץ ולקבל את הבול והמעטפה במקום. (על המשתתפים להצטייד בכתובות מדויקות למשלוח המכתב).

  • תכני הסיור מותאמים לגילאי 8 ומעלה.
  • משך הסיור: שעה וחצי
  • עלות למשתתף: 19.80 שקל
  • כתובת: דרך ההגנה 137, פינת שד' מרק ירבלום, תל אביב
  • בתיאום מראש, בטלפון 076-8873800 שלוחה 1

 

השארת תגובה