סקר: החרדים עושים יותר ספורט משאר אזרחי ישראל

נתונים מפתיעים: סקר שמתפרסם היום מצא כי 58% מהציבור החרדי מקפיד על פעילות ספורטיבית פעם בשבוע, סקר בקרב כלל הציבור מצא כי רק 32.4% מקפידים על פעילות דומה. וגם: איזו עיר הכי ספורטיבית? ואיזו קהילה הכי בריאה?

ח"כ מיכאל מלכיאלי בפעילות ספורטיבית עם נוער ירושלמי
ח"כ מיכאל מלכיאלי בפעילות ספורטיבית עם נוער ירושלמי

אם עד היום חשבתם שהמגזר החרדי אינו מקפיד על כושר גפני, מתברר שטעיתם. סקר חדש שמתפרסם היום (שישי) מצא כי 58% מהחרדים בישראל עוסקים באופן קבוע בפעילות ספורטיבית – יותר מכלל אזרחי ישראל, שרק 34.2% מתוכם עוסקים בכושר באופן קבוע.

הסקר מצא כי נשים חרדיות עוסקות בפעילות ספורטיבית יותר מהגברים החרדיים. בנוסף, נמצא כי העיר בני ברק היא העיר הספורטיבית ביותר מבין כלל הערים והישובים החרדיים. עוד נמצא בסקר, כי 80% מהנשאלים ענו כי הם מקפידים על תזונה בריאה.

הסקר נערך על ידי מכון המחקר החרדי "סקר כהלכה" בקרב 425 משיבים מהחברה החרדית בישראל ביותר מ-40 נקודות יישוב ועל פי חלוקה לזרמים בתוך המגזר החרדי והוא מתפרסם היום לקראת ועידת "כלכלה ועסקים" של העיתון "המודיע".

58% הנשאלים ענו כי הם מקפידים על פעילות גופנית בכל שבוע. 35% ענו כי הם מבצעים את הפעילות עד פעמיים בשבוע ו-23% ענו כי הם מקפידים על פעילות גופנית לפחות שלוש פעמים בשבוע.

כאמור, 80% מהנשאלים ענו כי הם מקפידים על תזונה בריאה. 33% ענו כי הם מקפידים מאוד, 47% השיבו כי הם מקפידים במידה בינונית ו-20 אמרו כי הם אינם מקפידים כלל. בניתוח התוצאות עלה כי נשים מקפידות על תזונה בריאה יותר מגברים וכי חסידים מקפידים יותר בהשוואה לשאר המגזרים בקהילה.

בעבר פרסם משרד הספורט נתונים לפיהם רק 32.4% מאזרחי ישראל עוסקים בפעילות גופנית, נמוך מהמוצע באיחוד האירופי.

תגובה אחת
  1. אשרי המאמין. הליכה ברגל לבית הכנסת בשבת לא נחשבת לפעילות ספורטיבית

השארת תגובה