גנון: נחמן שי התקוטט עם איציק כהן וסירב לרדת מהדוכן

במהלך נאומו של ח"כ נחמן שי במליאת הכנסת פרץ ויכוח בינו לבין סגן שר האוצר איציק כהן, עד שזמנו של שי לדבר אזל. בשלב זה פרץ ויכוח בין שי לסגן יו"ר הכנסת שביקש מהח"כ לרדת, אך זה סירב • צפו בגנון

אלו מחוקקיך ישראל: חבר הכנסת נחמן שי (המחנה הציוני) העלה אמש (רביעי) הצעה לסדר יום בנושא "הפקרתם של 200 אלף גמלאים". לדבריו, "מדינת ישראל בגדה במיליון מבוטחי הביטוח הסעודי, זרקה אותם לכלבים. המדינה אמרה להם אני לא מגנה עליכם, הרי זו המדיניות של הממשלה, החזקים שורדים החלשים כושלים".

אלא שבמהלך נאומו, שהוקצב לשלוש דקות, פרץ וויכוח בינו לבין סגן שר האוצר איציק כהן, מה שגרם לזמן הנאום של שי להסתיים.

כשתם הזמן פנה סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת חמד עמאר (ישראל ביתנו) לשי שירד מהדוכן, היות וזמנו תם, אלא ששי סירב לרדת מהדוכן. "לא גמרתי את דבריי", התלונן שי. "אתה צריך לתת לי את הזמן לדבר, לא נתת לי את הזמן לדבר. הוא הפריע לי. אתה צריך למלא את תפקידך ולהגן על חבר הכנסת, לא על סגן השר".

"תודה רבה, תודה רבה, הסתיים הזמן שלך, תודה רבה , יש לך שלוש דקות ניצלת אותם", התעקש יו"ר הישיבה עמאר. אלא ששי החל להתעמת איתו, "הוא הפריע לי, לא גמרתי את דברי. אתה צריך לתת לי את הזמן לדבר".

עמאר ביקש משי שירד, היות והוא "לא רוצה להוריד אותו בכוח", אלא ששי לא הותיר לו ברירה ועמאר קרא למאבטחים, מה שגרם לשי לרדת תוך שהוא מסנן "בושה".

השארת תגובה