תפילה בראשות האדמו"ר וסיפורים מזקני החסידות

לקראת הריסת בית המדרש ויציאת האדמו"ר למסע גיוס כספים בחו"ל יגיעו אלפי תלמידי הת"תים של ויז'ניץ לתפילת שחרית בביהמ"ד יחד עם האדמו"ר שליט"א. לאחר מכן יתכנסו הילדים לשמיעת פרקי היסטוריה ועבדות קודש מזקני החסידים

האדמור מויז'ניץ
האדמור מויז'ניץ

אלפי תלמידי הת"תים של ויז'ניץ יגיעו ביום שלישי השבוע לביהמ"ד הגדול בקרית ויז'ניץ בבני ברק, שם יתפללו תפילת שחרית בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א, זאת לקראת יציאתו לחו"ל ולקראת הריסת ביהמ"ד לטובת בניית "בית ויז'ניץ".

לאחר התפילה יאזינו התלמידים לפרקי היסטוריה ועובדות קודש מזקני החסידים, מהמקום הקדוש אשר שימש למעלה משלושה עשורים לעבודת הקודש של אדמו"רי בית ויז'ניץ, למען יעמדו להם לזכרון לעד.

כזכור, כפי שפורסם ב'כל הזמן', בית המדרש הגדול בשיכון בבני ברק ייהרס לטובת הקמתו מחדש. הפרויקט יצא לדרך בחודשים האחרונים לאור העובדה כי המקום נהיה צר מלהכיל את אלפי החסידים בתפילות ובעריכת השולחנות במשך ימות השנה.

הבוקר, לקראת צאתו של מרן האדמו"ר שליט"א למסע גיוס כספים בארה"ב, החלו בפירוק טריבונות הענק שעמדו בהיכל בית המדרש, לקראת העברתם באופן זמני להיכל הטישים, שם יתקיימו התפילות במשך תקופת שיפוץ וחידוש בית המדרש.

אמש, בעת עריכת השולחן ס"ג, האדמו"ר הביע את הערכתו הרבה לציבור ואמר כי אכן יזכו לברך בקרוב על המוגמר, "הסכום הנדרש לנו כעת כדי שנוכל להשלים את המלאכה, עומד על סך של 36 מיליון דולר, אנו נצטרך לגייס עוד סכום של 28 מיליון דולר ויה"ר וחפץ ה' בידינו יצליח".

בכרוז שהפיצו ראשי הקהילה בשבת האחרונה בקרב החסידים נכתב: "אנשי שלומנו מאוחדים לסייע בידי מרן רבינו שליט"א ולהקל מעליו בעול הגדול המוטל על כתפיו בגיננו ולמעננו, יה"ר שבקרוב ממש נזכה ל'השלם זה הבנין' כי רק יחד נכונן את בית חיינו".

האדמו"ר ייצא לארה"ב ביום רביעי וישוב ארצה ביום חמישי ט"ו כסלו.

השארת תגובה