ביתר סוערת: הפגנות נגד חנות פלאפונים עם הכשר קרלין

בעל חנות בעיר ביתר שהחליט למכור מכשירים סלולריים בהכשר של רבני קרלין נתקל בהפגנות של מספר אברכים המשתייכים לאחת החצרות החסידיות בעיר. בעל החנות ל'כל הזמן': "לגיטימי שיש כמה כשרויות" • בפנים: תיעוד מהאחת ההפגנות בפתח החנות

ביתר סוערת: הרוחות בגבעה B בביתר עילית סוערות, לאחר שביומיים האחרונים מנהלים מספר אברכים הפגנה קבועה מול חנות מכשירים סלולריים, שלטענתם "מוכרת מכשירים ללא פיקוח".

מדובר בחנות מכשירים די ותיקה, אך לאחרונה מספר אברכים, המשתייכים לאחת החצרות החסידיות בעיר החליטו ל"עשות סדר" בעניין מכירת הסמארטפונים בעיר ולהפגין כנגד חנויות שלא מוכרות מכשירים בפיקוח.

אחד המפגינים אומר ל'כל הזמן': "הסיבה שאני מפגין, זה בגלל שחנות מוכרת מכשירים בלי אישור. ביתר היא עיר חרדית", מדגיש האברך, "וילדים ובני נוער נחשפים כאן לגרוע מכל".

אלא, שלא מדובר בחנות שמוכרת מכשירים שאינם בפיקוח, כי אם בכזו המוכרת מכשירים בהכשר ובפיקוח של רבני קרלין, דבר, שככל הנראה, לא מוצא חן בעיני אותם אברכים, שדורשים שבעל החנות ימכור מכשירים אך ורק בפיקוח של רבני העיר.

בשיחה עם 'כל הזמן' אומר בעל החנות, "יש לי הכשר של רבני קרלין. יש תעודה ויש רבנים, מי שלא רוצה לקנות מההכשר לא מחויב, אבל זה לגיטימי שיש כמה כשרויות, ואין אפשרות לחייב אף אחד לקחת כשרות מסוימת".

"זה בדיוק כמו שלא יחייבו את רמי לוי למכור רק מהכשר של העדה החרדית, ואם ימכרו הכשר אחר יעשו הפגנות", מסיים בעל החנות.

בתוך כך, בביתר טוענים כי אחד מחסידי קרלין בארה"ב החליט לתמוך בבעל החנות, ולהעביר לו דולר על כל שקל של ירידה במכירות בעקבות ההפגנות. השמועות אף טוענות, כי אמש העביר אותו חסיד 2,500$ לבעל החנות על ההפסדים בימים האחרונים. עם זאת, בעל החנות סירב להגיב על העניין.

5 תגובות
  1. ביתר לא סוערת

    קומץ צמאי דם חוליגניים אינם מייצגים את כלל התושבים

    הכותרת הבומבסטית מזיקה ומציגה את כל תושבי העיר כברברים צמאי אלימות

  2. עיריית ביתר מוצצת את דמם של החרדים העובדים, ומעבירה את הכספים למוסדות …. כדי שיפגינו

  3. במידה וזה נכון אז באיאן הפכה לחסידות מחפשת כותרות!!
    בירושלים יוצאים חסידי באיאן להפגין???

  4. זה לא קשור לחסדי בויאן
    זה קומץ של כמה חוליגנים שבמקום לקבל תשומת לב מלעשות משהו טוב ומועיל
    מחפשים את הכותרות ואקשן ע"י מצוות ועשית הרע לחבריך
    ומחפשים לעצמם כל מיני התרים איך לקרוע את פרנסתם של אנשים יראיים ושלמים שלא עשו כלום מבלי אישור מרבותם

  5. כל הכבוד לחסידות קרלין הצועדת בעוז עם האמת ומספקת 'הכשרים' לכל הזקוק למכשירים כאלו, לעומת מקומות אחרים בהם רבים (מאוד) מחזיקים בסתר מכשירים ללא שום פיקוח מכיוון שבאופן רשמי אין להם היתר למכשיר עם סינון. האמת, כדרכה, תפציע ותא לאור עולם.

השארת תגובה