הנס הלילי של יצהר: הבית נשרף המשפחה ניצלה

אם משפחה בישוב ייצהר התעוררה בשעה 4 לפנות למשמע קול רעש מוזר, להפתעתה היא גילתה שביתה עולה באש, היא ובעלה זינקו בבהלה, חצו מסדרון של אש והצליחו לחץ את הילדים ברגע האחרון. צפו בתמונות ההרס

שריפה יצהר
שריפה יצהר

הנס שמדהים את יצהר: אם לשלושה ילדים, המתגוררת בשכונה המזרחית ביישוב יצהר, התעוררה סמוך לשעה 4 לפנות בוקר (חמישי) לאחר ששמעה רעש מוזר, וגילתה שחדר השינה אפוף עשן. האם העירה את בעלה בבהלה ושניהם זינקו לחץ את הילדים, כשבדרך הם חצו את מסדרון הבית שגבר בער באש.

"דבר ראשון תפסנו את התינוקת ושני הילדים וזרקנו אותם לרכב. תוך כדי נסיעה אל הבית השכן התקשרנו אל הרבש"ץ שהקפיץ את מכבי האש וצוות הכיבוי הישובי", סיפרו ההורים.

צוות הכיבוי הישובי, שהוקם רק לפני שנה, הגיע תוך מספר דקות לאזור והצליח להשתלט על האש במהירות. הבית, שנבנה מעץ ורק לאחרונה עבר שיפוץ והרחבה, נשרף כמעט כליל יחד עם ציוד המשפחה; מוצרי חשמל, בגדים, משחקים וכו'.

צוות צח"י הישובי והשכנים איתרו הבוקר מקום מגורים חלופי למשפחה, והחלו לאמוד את הנזק הכלכלי על מנת לסייע למשפחה שנפגעה.

מדוברות כבאות והצלה יו"ש נמסר: "בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר נתקבלה הודעה על שריפת בית בישוב יצהר,למקום הוזנקו שני צוותי כיבוי שדווחו שהמבנה ניזוק באופן קשה,מתחקיר ראשוני עולה שאם המשפחה התעוררה בעקבות ריח העשן ומילטה את ילדיה מהמבנה אל הרכב,בכך ניצלו חייהם,הבוקר תמשך החקירה לבדיקת נסיבות האירוע. בשרותי הכיבוי ממליצים בחום התקנת גלאי עשן בבתים,הגלאי הוא אמצעי התראה פשוט המציל חיים".

השארת תגובה